28 Reacties
4 jaar geleden
Ik had dit zojuist ook! Vanaf maandag zijn ze telefonisch bereikbaar dus ik ga dan even bellen.
4 jaar geleden
Ik heb ook vgz en heb alleen bij vgz doorgegeven dat ik zwanger ben. Verder niets hoeven bestellen. Is gewoon geleverd.
4 jaar geleden
Niet zelf betalen hoor! Ik heb het maanden terug aangevraagd en keurig thuisgeleverd gekregen. Dus even wachten nog maar denk ik!
4 jaar geleden
Reactie op nina1085
Ik heb hetzelfde probleem, en net contact opgenomen met VGZ. Er was nog gee ...
Ik ben vandaag vergeten te bellen 😒 (ik vergeet werkelijk alles de laatste tijd), maar goed om te horen dat er gebeld is. Maar geen oplossing dus nog ☹️ had het vandaag online weer geprobeerd maar stond nog steeds dat ik geen aanvullend pakket had en dus zelf moest betalen
4 jaar geleden
Hier hetzelfde, 3 jan kraampakket aanvragen.
Ik heb ook aanvullend beter.
Ik kreeg te lezen: “volgens onze gegevens bent u niet verzekerd bij ons”. ?????????
Navraag doen via chat was niet mogelijk. Een medewerker via chat spreken was vanwege slechte chatfunctie (gelijk feedback gegeven dat ze verbeteringen moeten aanbrengen) en drukte bij VGZ niet mogelijk.
Ik ga morgen maar even bellen. Ben vanwege zwangerschap klant bij VGZ geworden.
4 jaar geleden
Ik had dit vorig jaar ook bij VGZ. Toen kwam het omdat de gegevens van de aanvullende verzekering niet gekoppeld waren aan het reserveringssysteem. Ik kon toen pas halverwege week 2 het pakket bestellen.
4 jaar geleden
Als je voor 17 feb uitgerekend bent dan kun je bellen en regelen ze het voor je. Alle data daarna kunnen gewoon online bestellen en moeten idd even wachten tot dat alle veranderingen mbt de polis zijn doorgevoerd.
4 jaar geleden
Ik heb gisteren en vandaag gebeld met de klantenservice van VGZ. Ik kreeg te horen dat ze nog steeds bezig zijn om het systeem aan te passen na alle nieuwe afgesloten pakketten. Dit kan nog enkele dagen duren. Ik wilde het pakket telefonisch bestellen maar dit kon helaas niet😩 ik moest het over enkele dagen nog maar eens proberen. Fijn die 0900 nummers😡
4 jaar geleden
Reactie op mamavanbijna3kids.
Ik heb gisteren en vandaag gebeld met de klantenservice van VGZ. Ik kreeg t ...
Hey, ik sprak ze vandaag en tegen mij werd gezegd dat het online bestellen (indien je van pakket/zorgverzekeraar bent veranderd) mogelijk is vanaf de derde werkdag van het nieuwe jaar, vanaf donderdag dus!
Als het goed is moet het dus lukken vanaf donderdag 🙏🏼
4 jaar geleden
Goedemorgen Dames,
Ik heb zojuist in alle vroegte van de ochtend geprobeerd om een pakket te bestellen online. Dacht, ik ben nu toch wakker, laat ik het nog eens proberen😂🙈 en het lukte!! Succes allemaal.














