Iemand die hetzelfde als mij heeft?!
Ik heb sinds een aantal dagen last van kramp in me handen en vingers wat nu steeds meer uitstraalt naar me vingers tot boven arm.
Ik heb er vooral snachts last van maar het blijft nu overdag ook pijn doen.
Het is een intense pijn, die ik echt overduidelijk voel in me armen en handen /vingers.
Kan je vergelijken met een slapende hand maar dan echt veel pijnlijker.
De huisarts denkt dat het carpataal tunnel syndroom is en wil dan ook geen medicatie voorschrijven, maar ik twijfel of dit het echt is aangezien het ook uitstraalt naar me bovenarm.
Ik ben maandag 34 weken, maar zolang ik hier last van ga houden ga ik de 40 weken bewijs van spreke echt niet redden, het doet echt veel pijn.
Iemand die dit herkent en tips heeft tegen de pijn?
Ik had precies hetzelfde rond die periode, heel vervelend en pijnlijk 馃槪 Bij mij toch wel overduidelijk carpaal tunnelsyndroom. Ik heb toen voor elke hand/arm een brace aangeschaft en met name 's nachts mee geslapen, toen ging het stukken beter.
Ik had precies hetzelfde rond die periode, heel vervelend en pijnlijk 馃槪 Bi ...
Bedankt voor je reactie. Dan zal ik toch een brace aan moeten schaffen, ik had er namelijk een voorgevoel bij dat het niet zou werken. Het is natuurlijk het proberen waard.
Ik heb helaas het zelfde. Ik gebruik ook een brace en soms helpt een koud washandje in je hand/pols ook. Huisarts vertelde dat ik eventueel ook paracetamol kan gebruiken. Het warme weer werkt in ieder geval niet echt mee voor deze kwaal. Als het goed is is het na de bevalling weer weg, lets hope.
Ik had hetzelfde, ook rond dezelfde periode. Hier ook carpaal tunnelsyndroom. Ook een brace aangeschaft voor snachts en dat hielp wel. Na de bevalling geen last meer van gehad.
Bedankt voor je reactie. Dan zal ik toch een brace aan moeten schaffen, ik ...
Dat zou ik zeker doen. Het verergerd namelijk wanneer je (bijv snachts) je polsen dubbel klapt. Beste behandeling voor nu is je polsen gestrekt te houden, zoals het gebruiken van een brace (of skeeler polsbraces 馃槢)