20 Reacties

4 jaar geleden

Magnesium supplementen slikken!

4 jaar geleden

Ja had ik vorige weken ook erg veel last van. Deed zoveel pijn! Niet normaal Heb magnesiumolie gesmeerd en magnesium voetenbadje En bij de fysio m’n kuit laten “masseren” drukken op kuitspier En tenen naar me toe buigen om de kuitspieren wat te rekken Uiteindelijk heeft dit alles dus echt geholpen en ben weer eindelijk pijnvrij! Hopelijk heb je wat aan deze tips 😘

4 jaar geleden

Dit werkt echt top! Zie foto. Mag je gewoon hebben volgens mijn verloskundige.

4 jaar geleden

Idd ik heb magnesiumcitraat van goldennnaturals maar soms lijkt het alsof ik duizelig ervan word. Hebben jullie.dat ook.

4 jaar geleden

Reactie op Aye

Idd ik heb magnesiumcitraat van goldennnaturals maar soms lijkt het alsof i ...
Ander merk proberen, hoop dat dat het wegneemt voor je.

4 jaar geleden

Inderdaad magnesium slakken, werkt perfect. Zonder magnesium heb ik ook veeel krampen! (Ook tijdens de sex😂levert hilarische momenten op😉)

4 jaar geleden

Reactie op Toulie

Inderdaad magnesium slakken, werkt perfect. Zonder magnesium heb ik ook vee ...
Slikken uiteraard..

4 jaar geleden

Ik had hier ook heeeel erg last van, en zoals hier al vaker gezegd is idd een hoge dosering magnesium slikken! Ik had er meteen geen last meer van

4 jaar geleden

Ik had trouwens de magnesium van Orthica

4 jaar geleden

Ikzelf nam wel eens een magnesiumbadje en ik at voordat ik ging slapen magnesiumrijk voedsel. Pure chocolade (enorme straf ;), nootjes etc. Ook nam ik toen ik wat minder veel kon eten richting het einde van de zwangerschap een smoothie met veel magnesium houdende fruit/groente. Daar voelde ik mij prettiger bij dan magnesium tabletten. Wat ook belangrijk is is goed blijven drinken!

4 jaar geleden

Magnesium gaan slikken 🙂

4 jaar geleden

Oef dit had ik ook heel erg veel last van.

4 jaar geleden

Magnesium de hoogste dosis werkte hier niet genoeg. Ik had altijd al voor de zwangerschap er ook wat last van. Toen aan mijn opa gevraagd. En die zei vroeger legden ze een stuk kurk aan het voeteneinde in bed onder het hoeslaken. Sinds ik dat in bed heb erbij geen last meer van in de nacht. Ook niet nu ik na de zwangerschap de tabletten niet meer slik. Terwijl ik het overdag nog wel heb soms. Ik dacht echt dat hij me in de maling nam maar als je googled vind het je het echt terug als tip.

4 jaar geleden

Magnesium de hoogste dosis werkte hier niet genoeg. Ik had altijd al voor ...
Of een stuk sunlight zeep of stuivers 😄 Magnesium kan helpen, vitamine B12 ook. En goed drinken, vaak komt het ook door een tekort aan vocht.

4 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Of een stuk sunlight zeep of stuivers 😄 Magnesium kan helpen, vitamine B1 ...
O die zeep ga ik ook eens proberen 😂

4 jaar geleden

Ik had het ook. Veel water drinken en op mijn linker zij slapen (betere doorbloeding) hielp voor mij. Succes!

4 jaar geleden

Wat ik nog van de fysio mee kreeg als oefening: op je rug liggen, benen opgetrokken. Dan een voet de lucht in steken, die met je handen in je knieholte vasthouden en dan met je enkel rondjes draaien en je voet strekken naar je toe. Hielp naast Magnesium heel erg voor het slapen gaan.

4 jaar geleden

O die zeep ga ik ook eens proberen 😂
Je weet nooit! Ik heb vroeger heel veel kramp gehad (gelukkig tijdens mijn zwangerschap niet, maar ik had altijd dorst en dronk veel) en heb jaren met zeep onder mijn hoeslaken geslapen 😂 Geen krampen meer gehad toen, dus misschien was dat het echt 😄

4 jaar geleden

Magnesium slikken, en als je een kramp voelt opkomen benen strekken en je hak van je afduwen, zo doe ik het, ik hoef nooit m’n bed uit en slaap gewoon verder.

4 jaar geleden

Oef ja dat weet ik nog wel. Mijn man hoorde me altijd kreperen en die masseerde toen m’n kuit en indd hem proberen te strekken. Sterkte!