7 Reacties
5 jaar geleden
Bij de bol.com kun je ovulatietests kopen van sensitest. Die gebruikte ik. Zijn niet duur.
Ik heb geen ervaring met een lange cyclus na een miskraam. Heb in maart een curretage gehad en werd na 3 weken ongesteld. Daarna was ik weer zwanger.
5 jaar geleden
Ik zou echt stoppen met ovulatietesten en er niet meer zo veel tijd en aandacht aan besteden. Is ook zo duur. Zonde van je geld. Na mijn eerste miskraam die heel onverwachts kwam heb ik mijn man letterlijk gedwongen om te klussen. Ik was er zo mee bezig om zwanger te worden. Helaas kreeg ik weer een miskraam. Na de 2de miskraam heb ik het helemaal los gelaten. We kluste wanneer we wilden. En wat denk je? Ik ben inmiddels bijna 6 maanden zwanger. Ik ben gelijk na de miskraam zwanger geworden. Het ligt er natuurlijk aan hoe ver je was en hoe snel je lichaam zich herpakt. Als antwoord op je vraag: mijn cyclussen waren het zelfde gebleven. Heel veel sterkte xx
5 jaar geleden
Ik lees dat je een ingreep hebt gehad geef je lijf nog iets meer kans om in zn ritme te komen?
5 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde. Na mijn miskraam duurde het 6 weken voor ik ongesteld werd en de maand erna heb ik m.b.v. ovulatietesten mijn eisprong ook pas gevonden op dag 23. Denk dat ons lichaam langer de tijd nodig had om te herstellen en weer in een ritme te komen. Was overigens daardoor wel weer meteen raak. Momenteel 24 weken zwanger!
5 jaar geleden
Reactie op Mndy1989
Ik had precies hetzelfde. Na mijn miskraam duurde het 6 weken voor ik onges ...
Jouw verhaal geeft me zoveel hoop 🍀 En gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk is het hier ook snel weer raak .. Ik denk dat ik gewoon nog even moet door testen de komende dagen 😀