19 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken niet echt het lege gevoel maar ik had wel aan het begin wel dat ik echt niet durfde te geloven dat ik zwanger was. Wij zijn 2 jaar bezig geweest en toen ik wist dat het eindelijk zo ver was ben ik zeker de eerste 12 weken zo onzeker geweest en bang om het te verliezen! Maar alles is goed gekomen en nu al bijna 30 weken ver❤ Probeer het los te laten en te genieten en vertrouw op je lichaam! Liefs 😘

5 jaar geleden

Ik had dit ook heel erg 1 dag na de echo zat ik al leeft hij nog is alles ok ik voel me niet zwanger etc . Nu ligt die toch echt in zn bedje te slapen 2 maandjes oud . Het is heek normaal 3 jaar op gewacht en toen ik zwanger bleek geloofde ik het eerst niet en nu is die toch echt hier 🥰

5 jaar geleden

🥰

5 jaar geleden

Dank je voor je reacties!! Ik heb vannacht een donkere bloeding gehad dus moet voor de zekerheid straks even een echo laten nemen ...

5 jaar geleden

Reactie op sarah2401

Dank je voor je reacties!! Ik heb vannacht een donkere bloeding gehad dus m ...
Laat je weten hoe het is gegaan ik had met 7 weken bloeding maar was een bloedvaatje maar kan je angst goed begrijpen je gaat gelijk van ergste wat heel normaal is omdat je het zo graag wilt hele dikke knuffel en heel veel succeshoop op goed nieuws🥰🥰

5 jaar geleden

Reactie op Sabiha-25

Laat je weten hoe het is gegaan ik had met 7 weken bloeding maar was een bl ...
Ik had vorige week ook al een vrij hevige bloeding gehad daarom dat ze het voor de zekerheid eens willen nakijken, ik maakte me zelf eigenlijk niet super veel zorgen. Ik laat je iets weten!! Bedankt, dikke knuffel terug!!

5 jaar geleden

Ik voelde me ook niet erg zwanger doordat ik weinig tot geen symptomen had! Pas als je je buikje ziet komen en een kindjes gaat voelen komt dat gevoel meer. Ook ik had veel angst om het te verliezen. Ik had ervoor 5 miskramen gehad. Hee veel succes meid🍀

5 jaar geleden

En ook ik heb bij negen weken een hele heftige bloeding gehad s’nachts, was gelukkig niks ergs!

5 jaar geleden

Ik heb vorige week ook 2 echo’s gehad eentje na de bloeding gehad en 2 dagen er na had ik sowieso een ingeplande echo, en dan straks om half 1 de echo. Ik hoop dat dit geen kwaad kan voor de baby, je maakt je echt over alles zorgen he!!

5 jaar geleden

Reactie op Sabiha-25

🥰
Wat een schatje trouwens 🥰

5 jaar geleden

Reactie op sarah2401

Ik heb vorige week ook 2 echo’s gehad eentje na de bloeding gehad en 2 dage ...
🍀🍀🍀🍀

5 jaar geleden

Reactie op sarah2401

Wat een schatje trouwens 🥰
Dankjewel lieverd🥰 hoe is het gegaan?

5 jaar geleden

Hej sabiha, alles is uiteindelijk goed 😊 oef!! Het wou zich alleen niet echt laten zien maar we konden al wel kijken via de buik wat normaal nog wat vroeg is dus dat is ook positief denk ik 😊

5 jaar geleden

Reactie op sarah2401

Hej sabiha, alles is uiteindelijk goed 😊 oef!! Het wou zich alleen niet ec ...
Aaaah super !! Gelukkig ben zo blij voor je hopelijk stopt de bloeding totaal en kan je gewoon gaan genieten !! 🥰🥰 wanneer is je volgende controle

5 jaar geleden

Reactie op Sabiha-25

Aaaah super !! Gelukkig ben zo blij voor je hopelijk stopt de bloeding tota ...
Op 13/07 heb ik de termijnecho en de nipt test dus dat is niet meer zolang he 😊

5 jaar geleden

Reactie op sarah2401

Op 13/07 heb ik de termijnecho en de nipt test dus dat is niet meer zolang ...
Oooh super lekker aftellen en als dst goed is is je hoofd ook weer wat rustiger laat je me weten als je tijd hebt hoe t is gegaan xx

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Mijn onderbuik voelt leeg. Ben 10+2. Vorige week heel licht roze bloedverlies gehad, daarna een beetje bruin. Toen een paar dagen ook ineens niet meer misselijk. Nu weer wel maar dan anders 🤔. Pff ik dacht dat ik echt op een roze wolk zou zitten maar ben elke keer bang dat het mis is! Morgen al een vroege termijnecho.. zo spannend!!

5 jaar geleden

Reactie op Janna93

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Mijn onderbuik voelt leeg. Ben 10+2. Vorig ...
Hej Janna, lastig he! Ik had net weer wat bloedverlies maar wel een goede echo gehad vandaag, ik wacht het maar even af nu. Laat zeker iets weten morgen, succes alvast!! Ik duim!!

3 jaar geleden

Ik heb dinsdag ochtend een heel leeg gevoel in mijn buik en gevoel dat ik niet zwanger ben. Ben 11+6 hopelijk krijgen we dinsdagavond bij verloskundige toch een kloppend hartje te horen maar maak mezelf wel onbewust zorgen 😔