19 Reacties
5 jaar geleden
Ik herken niet echt het lege gevoel maar ik had wel aan het begin wel dat ik echt niet durfde te geloven dat ik zwanger was.
Wij zijn 2 jaar bezig geweest en toen ik wist dat het eindelijk zo ver was ben ik zeker de eerste 12 weken zo onzeker geweest en bang om het te verliezen!
Maar alles is goed gekomen en nu al bijna 30 weken ver❤
Probeer het los te laten en te genieten en vertrouw op je lichaam!
Liefs 😘
5 jaar geleden
Ik had dit ook heel erg 1 dag na de echo zat ik al leeft hij nog is alles ok ik voel me niet zwanger etc . Nu ligt die toch echt in zn bedje te slapen 2 maandjes oud . Het is heek normaal 3 jaar op gewacht en toen ik zwanger bleek geloofde ik het eerst niet en nu is die toch echt hier 🥰
5 jaar geleden
Reactie op sarah2401
Dank je voor je reacties!! Ik heb vannacht een donkere bloeding gehad dus m ...
Laat je weten hoe het is gegaan ik had met 7 weken bloeding maar was een bloedvaatje maar kan je angst goed begrijpen je gaat gelijk van ergste wat heel normaal is omdat je het zo graag wilt hele dikke knuffel en heel veel succeshoop op goed nieuws🥰🥰
5 jaar geleden
Reactie op Sabiha-25
Laat je weten hoe het is gegaan ik had met 7 weken bloeding maar was een bl ...
Ik had vorige week ook al een vrij hevige bloeding gehad daarom dat ze het voor de zekerheid eens willen nakijken, ik maakte me zelf eigenlijk niet super veel zorgen. Ik laat je iets weten!! Bedankt, dikke knuffel terug!!
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Mijn onderbuik voelt leeg. Ben 10+2. Vorige week heel licht roze bloedverlies gehad, daarna een beetje bruin. Toen een paar dagen ook ineens niet meer misselijk. Nu weer wel maar dan anders 🤔. Pff ik dacht dat ik echt op een roze wolk zou zitten maar ben elke keer bang dat het mis is! Morgen al een vroege termijnecho.. zo spannend!!
5 jaar geleden
Reactie op Janna93
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Mijn onderbuik voelt leeg. Ben 10+2. Vorig ...
Hej Janna, lastig he! Ik had net weer wat bloedverlies maar wel een goede echo gehad vandaag, ik wacht het maar even af nu. Laat zeker iets weten morgen, succes alvast!! Ik duim!!