15 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb veel roze afscheiding gehad in de eerste paar weken. Bij mij konden ze geen oorzaak zien bij de vroege echo. Waarschijnlijk was het een vaatje bij mijn baarmoedermond. De baarmoedermond is super goed doorbloed en kan daardoor wat laten springen. Nu 25 weken zwanger.
Het hoeft dus niks te zijn, maar overleg het met de verloskundige. Misschien kan je sneller een echo krijgen of kan ze jouw geruststellen.
Sterkte!
4 jaar geleden
Reactie op Tulpen
Ik heb veel roze afscheiding gehad in de eerste paar weken. Bij mij konden ...
Was het zoals bovenstaande ? Ik ben zo bang voor een miskraam, heb pas volledig week mijn eerste echo bij 7weken...
4 jaar geleden
Heb je net voor het bloeden sex gehad of ontlasting waarbij je wat harder geduwd hebt?
Dat zijn twee redenen waar regelmatig bloed uit voortkomen kan maar waar je je absoluut geen zorgen om hoeft te maken.
Bel in ieder geval je verloskundige even op. Beter te vaak bellen dan te weinig
4 jaar geleden
Reactie op Kleinduimpje1989
Was het zoals bovenstaande ? Ik ben zo bang voor een miskraam, heb pas voll ...
Ja was zoals bovenstaande. Soms was er een duidelijke aanwijzing zoals harde ontlasting en soms was die er ook niet. Maar bel echt eventjes naar de verloskundige. Mijn echo stond pas bij week 11 en ik mocht met week 6+6 extra komen. Ze waren heel lief en begrepen de ongerustheid heel goed! Dus echt bel alsjeblieft, veel zorgen erom is ook niet goed en de echo samen met de geruststellende woorden gaven meer rust bij mij. Dat gun ik jou ook; duidelijkheid en rust.
Dikke knuffel!
4 jaar geleden
Hoi meiden, donderdag heb ik nog flink gebloed! Ik ben daar echt van geschrokken, waardoor ik naar de VK mocht komen! Alles is bekeken, konden de oorzaak niet achterhalen ! Maar de baby groeit super en het hartje klopt.
4 jaar geleden
Hoi meiden, donderdag heb ik nog flink gebloed! Ik ben daar echt van geschr ...
Donderdag heb je flink gebloed ,bij de vk geweest..en gister..vrijdag post je dit........ Maar donderdag heb je echo gehad..ik ben het ff kwijt...
4 jaar geleden
Donderdag heb je flink gebloed ,bij de vk geweest..en gister..vrijdag post ...
Donderdag heb ik flink gebloed en gisteren bij de VK geweest voor een echo!
4 jaar geleden
Donderdag heb ik flink gebloed en gisteren bij de VK geweest voor een echo! ...
Ok...dus donderdag moet vrijdag zijn?Fijn dat alles in orde is...hoop dat je ondanks alles de angst beetje los kan laten.....weet uit ervaring hoe lastig dat is...
4 jaar geleden
Ok...dus donderdag moet vrijdag zijn?Fijn dat alles in orde is...hoop dat j ...
Ja het bloeden is echt beangstigend! Heb jij dat ook gehad?
4 jaar geleden
Donderdag heb ik flink gebloed en gisteren bij de VK geweest voor een echo! ...
Maar gewoon 1 ding...donderdag flink gebloed.....en gister deze...lijkt net alsof dit het eerste bloedverlies is.....snap je...
4 jaar geleden
Ja het bloeden is echt beangstigend! Heb jij dat ook gehad?
Enkel bruinverlies..goede echo gehad..met 10 weken ging het alsnog onverwacht mis.....
4 jaar geleden
Ik heb dit al vanaf het begin van mijn zwangerschap.
Met 8 weken zagen ze geen vruchtje.
En afgelopen maandag hebben we ook na bloedverlies met stolsels een bewegende baby gezien.
Dit hoeft dus niets te zeggen.
4 jaar geleden
Ik heb dit al vanaf het begin van mijn zwangerschap.
Met 8 weken zagen ze g ...
Klopt ik heb al een echo gehad! 2x zelfs en een mooi kloppend hartje, echt heel dankbaar. Ik bloed bijna dagelijks kleine hoeveelheden en staat los van de baby zegt de gynaecoloog. Mijn zus heeft dit ook gehad en twee gezonde baby’s op de wereld gezet