36 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou gelijk medicatie vragen aan de huisarts. Ik heb te lang huis tuin en keuken oplossingen geprobeerd en uiteindelijk 6 kg afgevallen van al het overgeven😅

5 jaar geleden

Reactie op Liesje2021

Ik zou gelijk medicatie vragen aan de huisarts. Ik heb te lang huis tuin en ...
Ohhhh dat ga ik maar even doen morgen dan want wil dit niet nog zolang doen 😂 ik ben pas 6+3 😭😭😭 dat kan ik hoogst waarschinlikl niet volhouden. Dus ja idd even de huisarts maar bellen dan. Dankjewel!

5 jaar geleden

Urgh, know the feeling 🙄 .. De hele dag misselijk zijn en gevoel hebben dat het boven in uw keel zit, maar verder gaat het niet .. Bij mij gaat het 's avonds (vanaf 18u) beter tot 3u 's nachts fzo 🙈 .. Helaas geen oplossing want ik wacht het nog een beetje af alvorens naar de huisarts te bellen, maar you're not alone girl 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Urgh, know the feeling 🙄 .. De hele dag misselijk zijn en gevoel hebben da ...
Jaa het is zo vervelend 😂 ik wil ook gewoon blij zijn met dit mooie weer maar heb dus volgens mijn vriend een zuur gezicht omdat ik misselijk ben 😂😂😂 kan niet echt blij zijn hierdoor maar goed gelukkig kan ik morgen even de huisarts bellen hahahah.

5 jaar geleden

Jeetje! Vanaf hoe veel week begon het bij jullie.

5 jaar geleden

Ik heb dit toevallig vanavond aan mijn verloskundige gevraagd! Ze gaf me de volgende tips om te proberen vóórdat ik naar de huisarts ga: gembertabletten en/of spa rood. Ze zei vraag me niet hoe het werkt met de spa rood, maar voor heel veel misselijke zwangeren helpt het hahah. Gember werkt neutraliserend

5 jaar geleden

Reactie op Ann12345

Het begint erger te worden nu week 6 begonnen is 🤦🏻‍♀️

5 jaar geleden

WATERIJSJES!! Ik zag het toevallig op tv. Mensen die net uit een operatie komen, zijn vaak misselijk. Ze hadden een vriezer vol met raketjes. Dus we hebben toen raketjes, perenijsjes, dubbellikkers gehaald. 😃 zeker nu met het warme weer is het nog lekkerder. Overigens ben ik nu sinds een paar weken niet meer misselijk. Het heeft vanaf week 6 tot en met week 15 geduurd. Ik ben overigens niet afgevallen, dus houd dat wel in de gaten. Volhouden, het komt over het algemeen goed 😌

5 jaar geleden

lauwe/dooie cola

5 jaar geleden

Reactie op SindsDien

lauwe/dooie cola
en gemberthee

5 jaar geleden

Reactie op Ann12345

Bij mij al vroeg!

5 jaar geleden

Reactie op SindsDien

lauwe/dooie cola
Thanks heb nu toevallig een flesje staan!

5 jaar geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

WATERIJSJES!! Ik zag het toevallig op tv. Mensen die net uit een operatie k ...
dankjewl! Heb toevallif waterijsjes in de vriezer ga t straks eens proberen

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het sneller over is dan bij mij het geval was. Begon met week 4 en was pas over na de bevalling 🙄😅 Hier ook alleen het gevoel en niet het overgeven. Bij mij hielp de hele dag eten en drinken (vooral fruit en water). Zodra ik stopte met eten en drinken, was ik weer misselijk. Chocola en mint hielp ook goed. Pas aan het eind van de zwangerschap vond ik het echt niet meer te houden en heb ik een paar keer voor het slapen maagzuurremmers genomen (gewoon die van de kruidvat). Sterkte!

5 jaar geleden

Sinds week 6 begonnen met overgeven (ongeveer dagelijks). Paar kilo kwijt. Met medicatie van dokter ging het beter. Begon met beter te voelen, ook zonder medicatie. Nu 14 weken en van het weekend weer begonnen met overgeven Medicatie bijna op dus maar even nieuwe vragen morgen.

5 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Sinds week 6 begonnen met overgeven (ongeveer dagelijks). Paar kilo kwijt. ...
Je vroeg om tips: medicatie kan zeker helpen. Verder zorgen dat je maag nooit leeg is en genoeg blijven drinken. Ik at graag crackers en soepstengels toen ik heel misselijk was.

5 jaar geleden

Idd waterijsje die ga ik is even halen! Hier 7 + 2 en sinds 2 dagen in de ochtenden aan het spugen. Nu ook savonds misselijk gevoel dat ik moet spugen maar komt niks... Hoop dat het snel weg is. Hoe doen jullie dat op je werk?

5 jaar geleden

Reactie op Ekein

Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het sneller over is dan bij mij het gev ...
Ja jeetje wat vervelend zeg😅 hoop niet dat het zo zal duren bij mij ben net 6+3 😭😭😭 ja ik eet ook gewoon en drinken door de dag heen want anders ben ik idd heel misselijk als ik dat niet doe

5 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Sinds week 6 begonnen met overgeven (ongeveer dagelijks). Paar kilo kwijt. ...
Beterschap hopelijk heb je gauw die medicijnen weer!

5 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Idd waterijsje die ga ik is even halen! Hier 7 + 2 en sinds 2 dagen in de o ...
Ik werk niet nu je het zegt hoe doen de vrouwen die wel werken dat jeetje respect 😅 ik zit thuis misselijk als wat en kan dan op mn gemak gewoon in mn pyama blijven zitten maar er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon vroeg op moeten en heel de dag werken