14 Reacties

5 jaar geleden

Is normaal. Het is extra doorbloed en gaat dus sneller bloeden. Ik heb het bijna elke keer tijdens/na sex en ook wel eens dat het gewoon echt rood bloedverlies was. Kan gebeuren dag erna merk je er meestal niet veel meer van 😁 het is alleen schrikken

5 jaar geleden

Reactie op R.mse

Is normaal. Het is extra doorbloed en gaat dus sneller bloeden. Ik heb het ...
Oef! Je stelt me al iets meer gerust.. week wachten op de echo lijkt nu nog langer. Hoop dat ik geen bloedverlies meer zal hebben seffes.

5 jaar geleden

Ik had daar ook last van... daarom de eerste 12 weken hem maar op andere manier verwend, want werd zo onzeker van dat bloedverlies.

5 jaar geleden

Reactie op Sam777

Oef! Je stelt me al iets meer gerust.. week wachten op de echo lijkt nu nog ...
Ja duurt lang he! Wachten op de echo’s 😫 ik heb het bij mijn 1e de gehele zwangerschap gehad met sex🙈

5 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ja duurt lang he! Wachten op de echo’s 😫 ik heb het bij mijn 1e de gehele ...
Ik heb het na gisteren weer en nu meer. Nu heb ik nog steeds wat bruinverlies. Dan ga je toch automatisch stressen e... vond je dat niet lastig, het bloeden?

5 jaar geleden

Reactie op Jvc

Ik had daar ook last van... daarom de eerste 12 weken hem maar op andere ma ...
Hahahah kan ik me wel inbeelden... begin ook al schrik te krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op Sam777

Ik heb het na gisteren weer en nu meer. Nu heb ik nog steeds wat bruinverli ...
Jawel bezorgt je veel zorgen. Maar als het bruin is is het oud bloed dus dat is goed. Hopelijk ben je er na vandaag vanaf. Ik had het ook nog een dag na de sex idd dat bruine. Als je je echt zorgen maakt kun je altijd de verloskundige bellen die kan je geruststellen of eventueel laten komen als je je echt druk maakf

VRIEND

5 jaar geleden

Hoi Sam, mijn verloskundige heeft gezegd dat het kan gebeuren. De baarmoedermond en hals zijn beter doorbloed en tijdens seks kan er makkelijk een adertje springen. Dat heeft dan niks met een miskraam te maken, want de baarmoedermond blijft gesloten en de vliezen intact. Het bloed komt niet uit de baarmoeder. Dus de baby is nog steeds veilig. Ik hoop dat dit je een beetje gerust kan stellen.

5 jaar geleden

Reactie op Boubou

Hoi Sam, mijn verloskundige heeft gezegd dat het kan gebeuren. De baarmoede ...
Absoluut! Dank je om me dit te laten weten. Het bloeden is nu ondertussen ook gestopt. Dus het kwam echt van het vrijen.

5 jaar geleden

Ja inderdaad zoals BOUBOU zegt. Maak je maar niet al te grote zorgen hoor. Dat je een voldragen zwangerschap mag hebben en een gezond baby'tje :) 😘

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Sam777

Absoluut! Dank je om me dit te laten weten. Het bloeden is nu ondertussen o ...
Ik ben blij dat de bloeding voorbij is en snap dat he er erg van bent geschrokken.

5 jaar geleden

Dank je voor jullie reactie. Gisteren de eerste echo gehad op 8+6 En alles is in orde. Hebben het hartje horen kloppen en zagen het zelfs bewegen ❤

5 jaar geleden

Reactie op Sam777

Dank je voor jullie reactie. Gisteren de eerste echo gehad op 8+6 En alles ...
Gefeliciteerd ! 😀🎉🎉🎉

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Sam777

Dank je voor jullie reactie. Gisteren de eerste echo gehad op 8+6 En alles ...
Oh wat fijn!!!! Goed nieuws 😊😊😊