124 Reacties

5 jaar geleden

Ja! Bij onze zoon voor een ontwerp uit haar standaard collectie gekozen wat naar onze wensen is gepersonaliseerd. Voor onze dochter gaat ze echt iets op maat ontwerpen, we kunnen niet wachten om de eerste tekeningen te zien! Nu bij het eigen ontwerp hebben we een video call gedaan waarin wij onze wensen konden doorgeven en Femke vroeg ons een hoop om ons beter te leren kennen zodat ze dat ook mee kan nemen in haar ontwerp. Verder hebben we makkelijk contact, ze reageert snel als we iets vragen of willen toevoegen.

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik haal even dit topic weer naar boven. Ik heb destijds besloten om het kaartje bij liefs femke te laten maken. Helaas is dit uitgelopen op een hele slechte ervaring met heel veel stress, ellende, kaartje pas bijna 2 weken na de geboorte en mijn eigen betaalde ontwerp terugzien bij anderen. In een ander topic waren er al een aantal reacties van moeders met dezelfde slechte ervaring. Maar voor de nieuwe moeders wilde ik deze ervaringen bundelen in dit topic, zodat als zij de zoekfunctie gebruiken, deze reacties ook terugvinden. Ik zet dit er niet neer om liefs femke zwart te maken. Mijn geboortekaartje is uiteindelijk erg mooi geworden. MAARRR deze stress en ellende gun ik niemand!!! Duss. Deel hieronder je ervaring aub (goed of slecht) zodat andere moeders een bewuste keuze kunnen maken.

4 jaar geleden

Ik heb ook het geboortekaartje besteld bij Liefs Femke. Super tevreden, snel in reacties en heeft het kaartje precies gemaakt zoals we het wilden. De levering van het kaartje duurde wel vrij lang maar dat had vooral te maken met PostNL omdat er destijds een langere levertijd was. Ik ben dus blij dat we ons kaartje bij Femke besteld hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Hoi allemaal. Ik haal even dit topic weer naar boven. Ik heb destijds beslo ...
Echt belachelijk, heb je een klacht ingediend bij haar? Zo ja, hoe is ze daar mee omgegaan? Wat een rot ervaring zeg, heb wel vaker gehoord dat je bij haar beter uit de buurt kunt blijven…

4 jaar geleden

Reactie op Gwnm

Ik heb ook het geboortekaartje besteld bij Liefs Femke. Super tevreden, sne ...
Goed om te horen dat er ook positieve ervaringen zijn. Wel heb ik inmiddels begrepen dat het verlate kaartje door de postbezorger 1 een standaard excuus is van haar🙈 Maar goed, fijn dat je tevreden bent.

4 jaar geleden

Echt belachelijk, heb je een klacht ingediend bij haar? Zo ja, hoe is ze da ...
Ja! Heb hele app en mail gesprekken met meerdere klachten en ze zegt elke keer het heel vervelend te vinden dat ze zich om wat voor reden dan ook niet aan de gemaakte afspraak heeft kunnen houden.. Maar vervolgens veranderde er niks helaas. Het was smoes op smoes op smoes. In mijn 36e week zwangerschap pas 1e ontwerp ontvangen na heel veel aandringen. En daarna nog aanpassingen. Pff wat eeb stress!!!

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Ja! Heb hele app en mail gesprekken met meerdere klachten en ze zegt elke k ...
Ja dat heb ik ook gehoord, het ligt nooit aan haar! Altijd aan een ander. Ik wilde ook graag daar een kaartje bestellen maar toch besloten het niet te doen. Lijkt me verschrikkelijk om je daar nog eens druk om te moeten maken in je kraamweek. Alsof je niks anders aan je hoofd hebt! 🥴

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook gehoord, het ligt nooit aan haar! Altijd aan een ander. I ...
Echt vreselijk. Ik heb in mijn kraamweek op goed geluk de papiersoort gekozen, aangezien ze zich ook niet aan de afspraak had gehouden mbt de proefdruk. En het kaartje dus pas 2 dagen voor mijn bevalling daadwerkelijk klaar was.

4 jaar geleden

Wij hebben onze kaartjes ook bij haar vandaan. Heeft ons ook heel veel stress bezorgd, inderdaad altijd een excuus. Ze nam ook nooit op als ik belde en ze reageerde altijd heel laat. Ben toen ik 22 weken was begonnen met die kaartjes en we hadden pas met 36 weken alles rond en de proefdruk. Enveloppen had ze op haar manier ook al drie keer op de post gedaan. Uiteindelijk super tevreden over alles en we hebben ook echt een super mooi kaartje. Kaartjes zijn wel dag later dan ze belooft besteld, maar dat is niet zo’n ramp. Helaas is postnl onze kaartjes kwijtgeraakt en moest zij daar een onderzoek voor instellen, dat ging met veel pijn en moeite. Al mijn kraamtranen heb ik om die kaartjes gelaten. Na een week over en weer moeilijk gedoe heeft ze wel alles in het werk gezet om die kaartjes bij ons te krijgen. Ze heeft de bestelling opnieuw uitgezet bij de drukker, heeft zelf opgedraaid voor die kosten (ondanks dat her de fout van PostNL was) en we mochten de kaartjes bij haar thuis ophalen omdat ik ze niet meer op de post wilde doen. Uiteindelijk had ik geen mooier kaartje kunnen wensen en ben ik super blij met het resultaat, maar weet niet of ik nogmaals iets bij haar zou bestellen. Mocht je een kaartje bij haar willen bestellen, zou mijn tip zijn om zeer op tijd te bestellen en hele duidelijke afspraken te maken.

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Goed om te horen dat er ook positieve ervaringen zijn. Wel heb ik inmiddels ...
Ja dat weet ik niet. Maar mijn pakketjes van prenetal en hema waren ook te laat bezorgd dat ik heb het ook aangenomen dat het aan post nl lag😅.

4 jaar geleden

Hier ook een negatieve ervaring met liefs Femke. We hadden ons kaartje (op maat), ruim op tijd besteld. December besteld, in Mei uitgerekend. Er werd altijd heel laat gereageerd of zelfs helemaal niet. Moest er continu achteraan zitten. Uiteindelijk eind April het kaartje goedgekeurd. Als ik bevallen was hoefde ik alleen even een mailtje te sturen met de laatste gegevens en dan zouden ze meteen naar de drukker en vervolgens op de post gedaan worden. Toen ik bevallen was heb ik nog 2 weken moeten wachten op mijn kaartjes. Dat heeft zoveel stress en verdriet opgeleverd en vond dit ook echt niet leuk. Ook dit lag volgens Femke aan post nl. Uiteindelijk erachter gekomen dat ons kaartje helemaal niet ‘op maat’ was maar hiervoor al voor een ander kindje was gebruikt. Ik ben normaal altijd van het positieve inzien van alles maar ik wil andere moeders (to be) hier echt voor waarschuwen. Ik heb Femke ervaren als onbetrouwbaar en niet eerlijk. Kan er helaas niks anders van maken. Ik zou nooit weer mijn kaartje bij haar bestellen.

4 jaar geleden

Reactie op DemiGS

Hier ook een negatieve ervaring met liefs Femke. We hadden ons kaartje (o ...
Heel erg zeg.. hopelijk kunnen we met dit topic anderen behoeden voor deze ellende.

4 jaar geleden

ik wou dat ik dit topic eerder gelezen had 😔, daarom reageer ik ook, zodat anderen hier misschien iets aan hebben. wij hebben in september een aanbetaling gedaan en nog steeds geen ontwerpen gezien. Ik moet nog 5 weken en deze stress vind ik echt heel irritant. Vandaag weer contact opgenomen, hopelijk komt alles gewoon goed :)

4 jaar geleden

Reactie op coffeetea

ik wou dat ik dit topic eerder gelezen had 😔, daarom reageer ik ook, zodat ...
Ooh wat erg! Ik hoopte idd dat ze geleerd had van haar fouten. Hopelijk heb je snel je ontwerp!

4 jaar geleden

Wat erg! Als je een mooi geboortekaartje wil waarbij ze wel snel reageren en je geen stress hebt: studio Moose! Nog elke dag zo blij met ons kaartje 🥰

4 jaar geleden

Ik heb eerder op dit topic gereageerd met een positieve ervaring, maar inmiddels komen de andere verhalen ons ook bekend voor. We hebben zeer bijtijds een videocall gehad en in het begin kwam ze snel met ideeën en voorbeelden. Maar toen we in de afrondende fase kwamen duurde het steeds langer voordat ze antwoordde en hadden wij ons kaartje pas vlak voor de geboorte definitief. Onze zoon is op vrijdagavond geboren en we hebben dezelfde avond nog de geboorte gegevens doorgestuurd. Bleek dat ze een weekend weg was en zijn de kaartjes pas op dinsdag naar de drukker gegaan. Vervolgens had Postnl vertraging (hoe toevallig...) en is ze pas na bijna een week na meermaals aandringen van ons contact gaan zoeken met postnl. Uiteindelijk hebben wij aangegeven niet langer te willen wachten, we hadden tenslotte al volledig betaald, en heeft ze de kaartjes opnieuw laten drukken en verzenden. Toen hadden we het ineens binnen 2 dagen. Als er iets mis gaat bij postnl kan ik haar dat niet aanrekenen, maar het overkomt haar wel erg vaak lijkt het. Alle andere pakketjes kwamen in de kraamweek wel gewoon bijtijds aan. Lang verhaal kort; we zijn ontzettend blij met het kaartje, maar het heeft ook veel stress opgeleverd en ik zou dus niet nog een keer bij haar bestellen.

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik heb eerder op dit topic gereageerd met een positieve ervaring, maar inmi ...
Oh bizar he. Dit komt altijd door postnl lijkt wel. Echt zo irritant dat ze dit blijkbaar nog steeds als excuus gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Oh bizar he. Dit komt altijd door postnl lijkt wel. Echt zo irritant dat ze ...
Ik lees dit ook steeds met verbazing. Niemand heeft problemen met PostNL behalve zij 😂

4 jaar geleden

Ik lees dit ook steeds met verbazing. Niemand heeft problemen met PostNL be ...
Nou dat ja. Het valt wel heel erg op.

4 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Oh bizar he. Dit komt altijd door postnl lijkt wel. Echt zo irritant dat ze ...
Vergat ik er nog bij te zeggen, maar de proefdruk was ook al vertraagd door postnl. Het is mij net iets te toevallig.