10 Reacties
5 jaar geleden
We zijn voor een vervolgstoel gegaan die in liggende/kuip positie kan en vanaf new born te gebruiken is. Dat is de cybex sirona z I size plus.
5 jaar geleden
En als je de autostoel met de riem vast zet. Krijg je hem dan wel platter? En heb je de verkleiner er nog in zitten?
5 jaar geleden
Vervolgstoelen worden pas aangeraden op het moment dat het hoofdje boven de "maxi cosi" uit komt
5 jaar geleden
Reactie op xbabyboy2020
En als je de autostoel met de riem vast zet. Krijg je hem dan wel platter? ...
Dat heb ik nog niet geprobeerd omdat ik dat geen optie vind, te onhandig. Maar als hij normaal staat dan zit ze er wel goed in. De verkleiner zit er nog in, ze weegt nu 4200 gram en ik weet niet zo goed of hij er dan al uit kan.
5 jaar geleden
Reactie op Nefertiti
Dat heb ik nog niet geprobeerd omdat ik dat geen optie vind, te onhandig. M ...
Wij hebben hetzelfde stoeltje, je kunt ook stukjes van de verkleiner eruit halen. Bij ons ging het hoofdstukje er als eerste uit, vrij snel al. Toen lag ze met haar hoofd wat verder naar achteren.
5 jaar geleden
Reactie op xbabyboy2020
Vervolgstoelen worden pas aangeraden op het moment dat het hoofdje boven de ...
Je hebt ook vervolgstoelen waar new born in mag en waarmee je dus langer kan doen evt.
5 jaar geleden
Reactie op Dan-k
Staat de familyfix waterpas? Wij hadden in het verleden een i30 met lederen ...
De achterbank lijkt wat af te lopen, dus hoger aan de beenzijde. En dat lijkt dus het probleem te zijn, omdat de Nuna al wat rechter op staat dan andere stoeltjes zorgt dat ervoor dat ze dan naar voren 'knakt' met haar hoofdje.