9 Reacties

5 jaar geleden

Wij gebruiken al 2 jaar alecto dvm 200 en vinden deze heel fijn! Goed bereik, 360 graden draaibaar, groot scherm, etc Geen ervaring met luvion, maar hoor daar ook goeie dingen ovet

5 jaar geleden

Wij hebben een luvion essential, niet heel blij mee. Aan andere kant van het huis al geen bereik meer(terwijl dat ruim binnen het aangegeven bereik ligt is), erg snel leeg dus altijd aan de stroom, aangegeven temperatuur zowat 6 graden hoger dan werkelijkheid..

5 jaar geleden

Heel tevreden met de Alecto dvm200! Vind het vooral handig dat je hem op afstand zo ver kan draaien. Hij verschuift hier nog wel eens namelijk 😅

5 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Essential maar ik ben er niet blij mee. De temperatuuraanduiding kan maarliefst 15 graden verschillen. Soms is het 15 graden, en 5 minuten later op exact dezelfde plek 31 graden. Ook is het bereik slecht en een avond van 19-22 uur red hij niet zonder oplader eraan te hangen. Ik zou ‘m niet aanraden.

5 jaar geleden

Ik heb ze beide, zou toch voor de alecto gaan ... de luvion echt kloote kwa bereik... wel duidelijker beeld op luvion dan alecto vind ik. Uiteindelijk gaat mijn voorkeur echt wel voor alecto ook makkelijker kwa installeren

5 jaar geleden

Reactie op Heike88

Wij hebben een luvion essential, niet heel blij mee. Aan andere kant van he ...
Dit dus!! Ben er niet tevreden mee

5 jaar geleden

Luvion grand elite connect 3 hebben wij. Heeft goed bereik en mooi beeld. Ook handig dat je hem op afstand kan bijdraaiem, muziek kan laten afspelen en tegen de baby kan praten. Ook kun je de luvion app installeren en dan kan je op je mobiel kijken.

5 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Heel tevreden met de Alecto dvm200! Vind het vooral handig dat je hem op af ...
Sluit ik me helemaal bij aan. Voor de eerste heb ik er niet 1 die je op afstand kam draaien en merk nu pas hoe handig dat is.