13 Reacties
5 jaar geleden
Ik sluit me aan, leuk!!
3 augustus de eerste echo (vroege echo) en 18 augustus de termijnecho! Gisteren hebben wij het onze (schoon)ouders verteld, super leuk! Ze waren helemaal verrast en barstte in tranen uit!
Volgens de verloskundige ben ik nu 6,5 weken zwanger maar ik denk korter... Ik heb hele onregelmatige cyclus dus heb ovulatietesten gebruikt. Hierdoor weet ik dat 30 juni de bevruchting geweest moet zijn. Maar zij rekenen vanaf 1e dag van laatste menstruatie, dat was 1 juni. Of zal ze wel gelijk hebben?
5 jaar geleden
Reactie op Mama21
Vind het zo leuk voor je mrs! Hopelijk blijft het goed gaan. Hoe ver zou j ...
Ik gok 3+4 en jij? Ik denk dat eisprong 6 juli was
5 jaar geleden
Reactie op Mama21
Spannend zeg ik had mn eerste pos test met 10 dpo ook lekker vroeg. Ik ben ...
Hier ook 10 dpo, spannend he! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik heel bang ben. In 2016 verloor ik een kindje met bijna 4 mnd zwangerschap. En we herleven nu de tijd. Toen ging ik op vakantie toen ik net zwanger was, nu vertrek ik ook maandag. Ben rond dezelfde periode dan uitgerekend. Moet het even van me afzetten, maar is wel even spannend.
5 jaar geleden
Wat grappig, bij mij kloppen ze toevallig allemaal. Dan zou ik dit keer een jongen krijgen 😍. Ik heb jongen, meisje, jongen(overleden in buik), meisje en dan nu jongen.. zal mij benieuwen 😁

5 jaar geleden
Reactie op Mama21
Is lichtblauw meisje paars jongen?
Paars meisje, blauw jongen
5 jaar geleden
Hoi allemaal! Gefeliciteerd!
Als je je uitgerekende datum toevoegt aan je profiel word je automatisch toegevoegd aan de geboorteclub. Deze club kan je vinden op de beginpagina van de app of via deze link: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-maart-2021
In je geboorteclub vind je nog meer topics, en leden die zijn uitgerekend in maart 2021. Jullie kunnen verder kletsen in je geboorteclub, dit topic zal ik daarom sluiten.