13 Reacties

6 jaar geleden
Omdat ik altijd al veel sportte, gebruikte ik al magnesium na het sporten. Gewoon een tablet van Solgar. Als je te veel slikt, merk je dit meteen: de ontlasting wordt dunner en lichter. Ik slik nu iedere dag een pil welke de helft van de adh bevat: geen krampen meer 👌🏻 Absoluut een aanrader!

6 jaar geleden
heb nu magnesium tabletten gehaald voor de nacht..
sinds gister gebruik ik ze.
maar merk nog nirt echt verschil. zodra ik in bed lig dan begint de onrustige benen weer...
neem ze vlak voordat ik na bed ga in....
of is dat telaat?
staat niet echt een duidelijk antwoord wanneer ik ze in moet nemen🙄

6 jaar geleden
Reactie op aapiejpatries
sinds gister gebruik ik ...
Ik heb er ook erg last van. Gebruik nu magnesium olie en smeer voor 't slapen gaan m'n benen helemaal in. Werkt opzich wel, niet altijd, maar misschien kan je dat ook nog proberen? Kan je gwoon bij de drogist halen

6 jaar geleden
Ik gebruik magnesium oli van bio eerlijk. Kun je online bestellen. Heb verschillende geprobeerd maar deze werkt echt goed voor mij!

6 jaar geleden
Reactie op 🦀
Ik heb er ook erg last van. Gebruik nu magnesium olie en smeer voor 't slap ...
okee njaa had alle 2 gehaald.. tabletten en olie..
maar omdat ik gister al zoown tablet had ingenomen had ik al de maximale dosis dus mocht geen olie meer gebruiken.
zal het vanavond eens proberen of dit wel gaat werken ...
hoop het zo. die slapeloze nachten breken me wel op😴

6 jaar geleden
Reactie op aapiejpatries
sinds gister gebruik ik ...
Ik neem ze vaak bij het avondeten in, zodat het met eten wordt opgenomen. Waarschijnlijk duurt het een paar dagen tot een week voor je verschil merkt en je lichaam de 'spiegel' van magnesium op een hogere hoeveelheid heeft. Hopelijk helpt het gauw!

6 jaar geleden
Hier al standaard magnesium citraat van de etos. Blijf het gewoon door gebruiken, bij de vorige zwangerschap ook gedaan en werkt goed.
De citraat vorm is goed opneembaar in tegenstelling tot de oxide, die doet niet veel voor je lijf zelf maar. Er zijn meerdere goed opneembare vormen hoor, alleen vond ik deze goed verkrijgbaar en betaalbaar. Ik slik 2 tabletten ipv 3 die aanbevolen worden.

6 jaar geleden
Reactie op Petra111
In bijna alle supplementen zit magnesiumoxide ipv magnesium citraat, dit ge ...
ik heb die magnesium van davitamon voor de nacht met calcium + vitamine b2 en b3 en d
en de magnesium spierolie van kruitvat zelf...

6 jaar geleden
Magnesium olie werkt hier goed. Bij onrustige benen even insmeren en dan gaat het al snel beter