18 Reacties

4 jaar geleden

Vn de IKEA komen heel goed uit de test van de consumentenbond. Wij hebben deze gekocht, maar nog niet gebruikt omdat zoon in de co-sleeper ligt!

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon Ikea. Die was volgens de consumenten bond de beste 🤷🏼‍♀️himlavalv ofzo

4 jaar geleden

Ikea heeft die maat niet helaas, derhalve toch voor Aerosleep gegaan. Die stond toen ook in de top 10 en is goedkoper dan dat matras van Babypark (die probeerde ze ons ook te verkopen, maar is slechter beoordeeld).

4 jaar geleden

Wij hebben die inderdaad van Babypark genomen 😬 maar wel met het idee dat ze ook zo lang mogelijk in het ledikantje blijft slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Ikea heeft die maat niet helaas, derhalve toch voor Aerosleep gegaan. Die s ...
Kan jij mij een link sturen welke jullie hebben gekozen?

4 jaar geleden

Reactie op EL12

Vn de IKEA komen heel goed uit de test van de consumentenbond. Wij hebben d ...
Die had ik gezien, maar de afmeting is er alleen van 60x120 cm. Vandaar dat ik het zo lastig vind om iets te vinden.

4 jaar geleden

Reactie op Dignity88

Kan jij mij een link sturen welke jullie hebben gekozen?

4 jaar geleden

Ik heb ook die van Ikea! Die kwam idd het beste uit de bocht!

4 jaar geleden

Ik heb ook die van Ikea! Die kwam idd het beste uit de bocht!
Dat is voor mij niet de juiste afmeting helaas

4 jaar geleden

Deze heb ik ook net gekocht voor mn peuter die binnenkort overgaat naar een groter ledikant (kan je ook ombouwen). Deze set heb ik volgens mij voor rond de 150 gekocht voor babydump, heel recentelijk! Ik heb de 60x120 namelijk ook waar hij nu nog op slaapt maar die gaat over een tijdje incl. ledikant naar zn zusje 😍

4 jaar geleden

Reactie op Dignity88

Dat is voor mij niet de juiste afmeting helaas
Wat jammer. Hopelijk vind je een passend matrasje 🤩

4 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont, maar vriendin van me heeft deze maat bij de IKEA in Duitsland gehaald. Daar is 120x60 blijkbaar niet de standaard matrasmaat.

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Ik weet niet waar je woont, maar vriendin van me heeft deze maat bij de IKE ...

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Ik weet niet waar je woont, maar vriendin van me heeft deze maat bij de IKE ...
Ja ik zie m! Eens kijken of ik het kan laten bezorgen

4 jaar geleden

Deze hebben wij, met een goede score van de consumentenbond in 2020. Heeft een airgosafe topper (zoiets als aerosleep): https://www.bol.com/nl/nl/p/abz-baby-matras-combi-witte-panter-met-airgosafe-topper-70x140-cm/9200000014679528/?Referrer=ENTcli_out_for_delivery2008093611

4 jaar geleden

Wij gingen naar babypark eigelijk voor een aerosleep matras… toen wilde ze ons inderdaad ook een matras gaan aansmeren van ruim boven de 300 euro. Toen wij zeiden dat we dat echt niet gaan uitgeven aan een matras voor een bedje van 120x60 waar de baby niet super lang in ligt, toen adviseerde de verkoopster deze. Wij waren zeer verbaasd dat ze deze adviseerde want was nog eens veel goedkoper dan de aerosleep! Daarbij gaven ze aan dat aerosleep vooral Naams bekendheid heeft maar dit matras net zo goed is. Wel advies om bij 5-6 maanden een topper van aerosleep er op te leggen, maar in het begin hebben ze deze nog niet nodig. Matras is er ook in 70x140cm zie de link….. https://www.babypark.nl/puck-koudschuim-tencel-matras-70-x-140-cm.html

4 jaar geleden

Consumentenbond helpt je vast verder ;)