7 Reacties
5 jaar geleden
Van de campingbedjes heb ik een hele film gezien over hoe het geweest wordt en waarom (Consumentenbond) zijn die filmpjes er niet van kinderwagens en matrassen?
Kinderwagens zijn heel persoonlijk, hoe en waarvoor gebruik je hem. Dat kan de Consumentenbond natuurlijk niet goed testen, er is er (net als met bijv luiers) nooit een die voor iedereen goed is.
Mij hielp het om op een gegeven moment op basis van wat je dan weet een keuze te maken. En klaar..
Want er komt altijd nog wel weer een onderzoek of een mening voorbij.
Als iets laag scoort bij de Consumentenbond en in de winkel zeggen ze ook dat het niks is, dan niet kopen. Verder.. gewoon de knoop doorhakken!
Wij hebben voor matras de Krummelur van IKEA. Prima ding.
Wandelwagen hebben we de Easy Walker Harvey2. Voor ons noodzakelijk, klein opvouwbaar, all terrain. Maar niet goedkoop.
Als we een grotere auto zouden hebben, was ik vast op een andere uitgekomen.
5 jaar geleden
De consumentenbond omschrijft precies wat ze goed en slecht vinden aan een product, dan kun je zelf kijken of je het er mee eens hebt. De winkels hebben ook een financieel belang...
5 jaar geleden
De consumentenbond omschrijft precies wat ze goed en slecht vinden aan een ...
Precies. Bij Babypark gaan ze natuurlijk niet zeggen dat een matras van de IKEA beter is dan wat zij aanbieden in hun winkel. En ze verdienen over het algemeen meer op duurdere producten (met belachelijk veel optionele extra's) dus ik denk niet dat je snel advies zal krijgen om de goedkoopste kinderwagen uit het assortiment te nemen
5 jaar geleden
De consumentenbond omschrijft precies wat ze goed en slecht vinden aan een ...
Precies! En ze leggen ook uit hoe en wat ze getest hebben. Daarbij sluiten ze ook aan bij adviezen van officiële instanties, voor veilig slapen heb je bijvoorbeeld echt geen (dure) aerosleep nodig.
Wij hebben overigens de Krummelur van IKEA, die bevalt prima. Gekocht voor de oudste 2 jaar geleden en ze sliep er prima op. En de hoes om de matras kan eraf en kun je los uitwassen, ook heel handig!