24 Reacties

2 jaar geleden

Macaroni met gehakt, diepvries spinazie, (al gesneden) champignons, en kruidenkaas. Tortellini met pastasaus, Italiaanse roerbakgroente en gehakt Sterkte.. hopelijk voel je je snel beter!

2 jaar geleden

www.lekkerensimpel.com Dit is voor mij echt een uitvinding tijdens de zwangerschap. Je kunt filteren op waar je zin in hebt en er zitten ook genoeg voedzame keuzes tussen die makkelijk te maken zijn. Vooral nu is het voor jou ook belangrijk voedzaam en gevarieerd te eten🙂

2 jaar geleden

Spinazie schotel: Onderste laag: gekruid en geruld gehakt Middelste laag: diepvries spinazie Bovenste laag: aardappelpuree. Ongeveer 30 a 40 minuten in de oven, op 200gr!

2 jaar geleden

Pizza

2 jaar geleden

Zakje oven groente.. patat in de airfryer. Ehm je hebt ook visschotels voor in de oven. Dan hoef je inidergeval niks te snijden lijkt me ook nog geen hele gekke combi. Of met gebakken aardappels

2 jaar geleden

Chickslovesfood.nl makkelijk, snel en weinig ingrediënten

2 jaar geleden

Grote pan macaroni maken met pakje van honig en invriezen Chicken to nigth Pasta penne met Bertolli pasta saus en gehakt Geschilde aardappels/krieltjes op 180 graden halfuurtje in de oven en kant en klare groenten zoals worteltjes sperziebonen etc Voor makkelijk erbij zalm of vissticks in de oven Kip in stukjes en af en toe door de pan roeren voor het braden

2 jaar geleden

Simpele agv. Eventueel kunnen jullie er voor kiezen om de aardappelen voorgeschild en de groenten gesneden te kopen (groenten uit de diepvries, pot of blik kunnen ook) Macaroni, pasta. Grote pan saus maken en rest invriezen. Eventueel kan je hier ook veel kant en klaar/voorgesneden kopen. Bami/nasi Ovenschotels Soep Ik denk dat het makkelijkst is om voorgesneden groenten en voorgeschilde aardappels te kopen Vis uit de diepvries die niet schoongemaakt hoeft te worden, misschien voorgesneden kip. En een weekmenu zodat er niet meer nagedacht hoeft te worden wat er gemaakt moet worden. En grote porties koken. Zodat jullie 2 dagen het zelfde kunnen eten of voor in de diepvries.

2 jaar geleden

www.kookmutsjes.nl heeft veel recepten, ook hele makkelijke maar toch hele lekkere 🫶🏼

2 jaar geleden

Doperwten met ragout en rijst. Tortelini met een kant en klaar sausje Pasta pesto (wel wat meer afwas) Kipdrumsticks met zo'n zakje van maggi, hoef je het alleen maar in te knallen en in de oven te doen. Oven friet op een plaat er onder of boven. Evt kant en klare salade er bij.

2 jaar geleden

Je hebt ook bedrijven die eten al klaar hebben gemaakt vers ik kom even niet op de naam bijv. Bij een slager.

2 jaar geleden

Uitgekookt.nl

2 jaar geleden

Wraps ik doe zelf kipfile snijden wassen bakken met pakje mexicaanse groente en fajiti kruiden. Shoarma broodjes Aardappeln met vis of vlees en stoomgroentjes

2 jaar geleden

Rijst met wokgroenten, boemboe en stukjes vlees of vega En wij hebben ook altijd wel van die wokbare maaltijden in de vriezer liggen. Die zijn in 10 minuten klaar en vaak gezonder dan kant en klaar uit de koeling. Wel prijzig, maar huismerken en aanbiedingen helpen.

2 jaar geleden

Je ouders/vrienden/buren vragen 1 portie extra te koken voor hem? Rijst met chicken tonight en een zak voorgesneden groenten Pasta met een pot tomatensaus en voorgesneden groenten Geen recept maar wel makkelijk: Diepvries maaltijd bijv van Iglo of chef martin Verse pureersoep met (afbak) stokbrood Stoommaaltijd

2 jaar geleden

Die stazakken van hak zijn ook echt handig om in huis te hebben! Bijvm de linzencurry, opwarmen, beetje rijst koken en evt wat sla er bij of tomaatjes en je eet prima! Had vandaag de gevulde paprika variant, vond ik ook niet veel werk maar wel iets minder smakelijk.

2 jaar geleden

En wat al is genoemd chickslovefood en lekkerensimpel.nl zijn top

2 jaar geleden

Naan pizzas! Wij doen met pizza saus van mutti, geraspte kaas, mozzarella, ui, paprika, champignons en basilicum blaadjes. 5 minuten in de oven en klaar. Je kan natuurlijk alles erop beleggen en als je beetje gezonde keuzes maakt zit je ook vaak nog aan een gezondere variant als gewoon pizza ! 😊

2 jaar geleden

Ham in kleine blokjes, bakken met wat knoflook, doperwten en een bakje kruidenkaas/paturain er bij, klein beetje kookvocht door de saus. Penne koken, alles bij elkaar pleuren et voila. Super lekker haha

2 jaar geleden

Wraps, AVG met voorgesneden aardappelen, macaroni, rijst in zakjes