14 Reacties

2 jaar geleden

Stoer

2 jaar geleden

Ik vind de schrijfwijze "Danique" wel een stuk mooier. Verder niet helemaal mijn naam, maar wel origineel en vrij uniek!

2 jaar geleden

Niet zo heel leuk maar dat is persoonlijk. Als jij het mooi vind moet je het doen 🤍🤍

2 jaar geleden

Leuke naam. Ik zou hem zelf spellen als Danique. Maar ik hou dan ook meer van hockeynamen. Wat het bij me oproept: stoer en lief.

2 jaar geleden

Daniek vind ik lelijk, maar Danique wel leuk. Vind het een vrij neutrale naam, geen sterke associaties.

2 jaar geleden

Erg leuk! En vooral op die schrijfwijze Daniek!! Nicht van ons heet ook zo 🤗

2 jaar geleden

Volgens mij moet je gewoon gaan voor Daniek. Volgens mij had je eerst een ander account waar je twijfelde tussen Dana en Daniek. Toen kwam Bodi en nu ben je nog steeds aan het twijfelen. Kies gewoon voor deze naam. Mensen gaan er altijd wat van vinden, welke naam je ook kiest. Je vraagt niet voor niets elke keer over Daniek. Die naam heeft dus heel duidelijk je voorkeur

2 jaar geleden

Stoer en mooi

2 jaar geleden

Reactie op Amelie21

Volgens mij moet je gewoon gaan voor Daniek. Volgens mij had je eerst een a ...
Als dit zo is lekker voor Daniek gaan inderdaad 🫶🏻

2 jaar geleden

Ik heet zelf Danique dus ben sowieso voor deze naam en op de Franse schrijfwijze haha. Heb er zelf geen associaties mee maar mensen omschrijven mij vaak als direct, nuchter, intelligent en lief. Heeft natuurlijk niet persé iets met de naam te maken. Succes met kiezen!

2 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Ik vind de schrijfwijze "Danique" wel een stuk mooier. Verder niet helemaal ...
Dit ^

2 jaar geleden

Hi , Je hebt inmiddels 3 x een topic aangemaakt met dezelfde vraag . Om het overzichtelijk te houden vragen wij onze leden om één topic aan te maken per onderwerp . Ik zal het topic met de minste reacties sluiten . Liefs, Jaleesa|Moderater