38 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Noukie12
Lief dat je het vraagt. Mijn nacht was best oké: vier uurtjes na het inbren ...
Oh klinkt wel ok en goed dat het mee valt. Hier gebeurd er nog niet zoveel, half 9 ingebracht en wel wat kramperig en ook last van mn rug gehad maar zet niet echt door, ook nog niet echt bloed. Irritant dus, hoopte dat t snel zou gaan doordat t al beetje begonnen was maar helaas 🥲
8 maanden geleden
Nou tis er gisteravond opeens zo uitgefloept denk ik. Weinig bloed en krampen maar denk wel vrij zeker de vruchtzak. Heel bizar, had t me anders voorgesteld maar had natuurlijk dinsdag al mega veel Krampen gehad dus duurde gewoon iets langer voordat het de weg naar buiten heeft gevonden denk ik
8 maanden geleden
Reactie op Noukie12
Ik hoop het voor je. Hoe wist je dat het eruit is gekomen? Ik twijfel daar ...
Nou t was stuk weefsel zo groot als een ei. Heb t opgevangen en beetje ontleed en dr zat echt vliesje omheen dus moet denk ik wel t vruchtzakje zijn. Maar zeker weet ik het ook niet, echo maandag afwachten en hopen dat t schoon is
8 maanden geleden
wat rot! veel sterkte!
bij mij is het vruchtje gestopt met groeien op 6, 5 week zoiets..het hartje klopte wel toen maar niet krachtig genoeg... een week later was het niet verder gegroeid en geen hartslag meer.
ik heb wel zeker 1.5 week gewacht maar er gebeurde echt helemaal niks ..vond dat heel rot. toen medicatie gekregen om op te wekken maar dat werkte ook niet optimaal. 24 uur na de tabletten kwam er wel iets op gang en er kwam ook wel echt eea los. maar helaas nog rest weefsel.ik wilde geen curretage dus ik mocht afwachten en met de menstruatie er na kwam alles gelukkig eruit. maar het hele proces duurde wel erg lang bij mij... een maand of 3 en daarna nog 3 maanden onregelmatige cyclussen.
8 maanden geleden
Reactie op Dove1987
wat rot! veel sterkte!
bij mij is het vruchtje gestopt met groeien op 6, 5 ...
Ook sterkte voor jou! Wel een geruststelling voor mij om te weten dat het ook mogelijk is dat als er nog restweefsel achter is gebleven na het gebruik van de medicatie dat dit met de eerstvolgende menstruatie mee kan komen. Ik wil namelijk ook absoluut geen curettage…
8 maanden geleden
Reactie op Noukie12
Ook sterkte voor jou! Wel een geruststelling voor mij om te weten dat het o ...
Ja klopt. Mijn lichaam had al wel goed zn best gedaan en mn hCG was alweer zo laag dat de gyneacoloog een ei zag ontwikkelen. ze dacht dan ook dat ik 2 a 3 weken later weer ongesteld ging worden en ik mocht dat afwachten. Gelukkig kwam de menstruatie ook 3 weken later en na deze menstruatie was mn slijmvlies weer dun en zag hij niets meer zitten op de echo... Maar deze optie moet je wel een lange adem voor hebben.
8 maanden geleden
Reactie op Noukie12
Hoe was het maandag in het ziekenhuis?
Lief dat je t vraagt :) het zag er gelukkig allemaal goed uit. Vruchtzakje was sowieso weg en ze zag nog wel wat slijmvlies maar was ook logisch zo kort na de miskraam. Dus beste nieuws dat we konden krijgen maar vond het alsnog stom. Bloedverlies is gelukkig ook al gestopt nu en test ook alweer bijna negatief dus lijkt de goede kant op te gaan.
Hoe gaat t bij jou?
8 maanden geleden
Reactie op mickey23
Lief dat je t vraagt :) het zag er gelukkig allemaal goed uit. Vruchtzakje ...
Dat klinkt alsof het volgens het boekje gaat. Wat fijn! Dus je hebt geen verdere behandelingen (zoals curettage) nodig.
Ook fijn dat het bloedverlies bijna gestopt is.
Dat is bij mij ook het geval. Ik hoop echt zo dat het vandaag de laatste dag is dat ik bloed verlies.
Een test heb ik nog niet gedaan. Misschien doe ik dat deze week.
Morgen wordt ik door de gynaecoloog gebeld om te praten over wat er sinds het gebruik van de medicatie gebeurd is. Eerder afgelopen week belde de verloskundige mij (echt heel fijn, die hebben mij twee keer per week gebeld sinds het slechte nieuws) en toen hebben we het hier ook al over gehad. Volgens haar klonk het goed.
Over een paar weken heb ik een controle en in het ziekenhuis om te kijken of ik weer helemaal ‘schoon’ ben.
8 maanden geleden
Reactie op Noukie12
Dat klinkt alsof het volgens het boekje gaat. Wat fijn! Dus je hebt geen ve ...
Ja bizar he, ik was zo onzeker tijdens het gebruik van de medicatie omdat het niks leek te doen. Uiteindelijk is het me alles meegevallen en lijkt het allemaal soepel gegaan te zijn. Denk dat t ook scheelt dat t echte werk al gedaan was voordat ik de medicatie had ingebracht dus dat het toch soort van natuurlijk op gang was gekomen. Idd geen curettage nodig en nu lekker aan het genieten van onze vakantie :)
Fijn dat het bij jou ook goed gaat! Hopelijk is je controle echo ook goed. Leuke van zo’n latere echo is dat ze dan ook alweer kunnen zien of er een eitje klaar ligt. Ik vond het contact met verloskundige ook zo fijn. Ik moest elke keer na de afspraak in t ziekenhuis even bellen en ze wisten elke keer precies wie ik was en waarom ik belde (terwijl het een team van 4 is dus elke keer een andere). Wat een lieve vrouwen zijn dat, echt super fijn
14 dagen geleden
Hallo
Ik heb vandaag het slechte nieuws gehad bij de 11 weken echo. Waarschijnlijk net na de eerste echo bij 7,5 week waar het hartje nog klopte, iets daarna dus al niet meer in leven
Het idee dag het nu al weken dood in me lijf zit maakt me gek. Ik moet nog een week afwachten, vreselijk. Weet niet hoe ik dat moet trekken😥