11 Reacties

2 jaar geleden

Wat vervelend om te horen, ik heb zelf geen ervaring met het ziekzijn, ons zoontje is inmiddels al 25 weken oud maar wat ik ervan weet is dat het tot 19 weken ongeveer kan duren het ziek zijn, ik hoop voor je dat het dan ook minder word. Waar ik wel advies over kan geven is het stukje over je familie, ik vind het heel erg goed dat je daarin je grenzen aangeeft, je bent immers daarintegen ook "pas 11 weken" zwanger, je hebt nog zoveel tijd om leuke spulletjes te gaan uitzoeken en te shoppen, dat je familie daarin enthousiast is snap ik heel goed maar alles op jou tijd!! En dat ze dan boos worden hoef je je echt niet schuldig om te voelen het is jou lijf en jou gevoel en dat je het nog niet wil is je goed recht, straks komen er misschien nog veel meer van dat soort momentjes als het kindje er is en het is juist zo goed dat je daarin je grenzen in aangeeft. Heel erg veel geluk gewenst met je zwangerschap 🥰

2 jaar geleden

Bij mij werd het beter met 14-16 weken, de misselijkheid dan. Maar soms komt het weleens terug. Ikzelf blijf toch een beetje instabiel fysiek (met weer andere klachten) en ben ook nu pas bezig met kinderkamer etc. Heel lief idd van je familie maar misschien wil je het eerst wel even laten bezinken en in alle rust zelf om je heen kijken. Ik denk dat goed is dat je dat hebt aangeven en nu voet bij stuk houden. Denk dat het heel normaal is hoe je je voelt.

2 jaar geleden