14 Reacties

5 jaar geleden

Hey Mixexqueen, wij vinden voor een jongetje Miran een hele mooie naam. Meisje vinden wij lastig en twijfelen aan de volgende namen: Liya, Liva, Azra en Sara. 😊

5 jaar geleden

Er zijn al meerdere topics met Turkse namen😁 misschien staat daar wat tussen. Mijn zoontjes heten Milas en Semih. Hoor je ook niet vaak 🥰

5 jaar geleden

Selin, Damla, Noor

5 jaar geleden

Irem, Naz (Naslihan), Melike

5 jaar geleden

Ik heb een turks meisje in mijn klas gehad die Emine heet. Vind ik ook erg mooi!

5 jaar geleden

Ik vind voor jongens Ekrem en Emirhan heel mooi. Voor meisje vind ik Elif en Hatice erg mooi.

5 jaar geleden

En namen beginnen met Ay.. Ayca, Aysel, Aycyela (als ik het goed schrijf)

5 jaar geleden

Mijn nichtje heet Dilara 😍

5 jaar geleden

Elayda, Azra, Edanur, Dilan (meisjes) Demirhan, Emir, Cinar, Dogan (jongens)

5 jaar geleden

Zitten mooie namen tussen :) Ik zou persoonlijk gaan voor een naam die ook makkelijk uit te spreken is voor nederlanders. Vooral namen met een c of speciale tekens zoals ç, ğ, ö worden altijd verkeerd uitgesproken. Het is niet zo prettig als je je hele leven tegen iedereen moet uitleggen hoe je naam wordt uitgesproken.

5 jaar geleden

Ik zag uw andere topic met de vraag over opties voor geslachtsecho, maar kon daar niet reageren. Vandaar op deze manier. Ik ben zelf vorige week bij MeerEcho's 4 Fun in Maassluis geweest. Zij hebben nu een scherm tussen het echo apparaat en het bed en 'mamaechos'. Dat wil zeggen dat je als moeder (of de partner) zelf de 'voeler' van het echo apparaat moet besturen. Daardoor is het geheel contactloos en hebben ze toestemming van RIVM, Rijksoverheid en gemeente om weer o die manier open te gaan. Ze zijn echt duidelijk in uitleggen hoe het moet en is super leuk om zelf te doen. En zelfs je partner mag mee, dus die heeft ook voor het eerst de kleine zelf kunnen zien. Zeker weten een aanrader. Zou wel snel boeken want het is daar nu super druk zag ik. Meerechos4fun.nl kan je online een afspraak maken.

5 jaar geleden

Mijn dochter heet Meral 💗

5 jaar geleden

Onze zoon heet Tümay, wij zijn beide gewoon Nederlands maar kwamen altijd in Turkije en leerden iemand kennen die zo heet. We hadden er nog nooit van gehoord en vonden het apart. Vervolgens hoorden we dat het “volle maan” betekend. Toen was ik verkocht 😊

5 jaar geleden

Mira,Yade meisjesnaam. Sarp, Toprak en Aras jongensnaam