18 Reacties

6 jaar geleden

Eerste keer niet getrakteerd maar nu ga ik dat wel doen. Ik ben paar weken later jarig dus ik combineer dat zo 😊.

6 jaar geleden

Ik heb het ook gedaan (ik ben leerkracht). De kinderen mini soezen met muisjes en mijn collega's gewoon koekjes.

6 jaar geleden

Ik heb de snoeppotten gevuld. Vond t wel leuk om iets te doen maar geen zin om Uitgebreid taart te gaan halen.

6 jaar geleden

Ik had taart meegenomen en de snoeppot gevuld met alleen blauwe paaseitjes 😁

6 jaar geleden

Ik heb het niet gedaan

6 jaar geleden

Ik zou eerst wat leuks in het blauw doen, maar daar had ik geen zin meer in. Dus de dag ervoor zak chocoladerepen mix, zak kitkat en soort van fruitella gehaald in de supermarkt waar ik werk 😁. Voor als ik tussendoor langs ga, voor op B. zijn werk en voor het kraambezoek hebben we wel die blauwe geboortekoekjes besteld die per stuk verpakt zijn. Ik vind het wel prima zo 😶.

6 jaar geleden

Ik heb morgen mijn laatste dag en ga een witte choco mousse taart maken met blauwe muisjes bovenop

6 jaar geleden

Ik heb ook getrakteerd op een stukje vlaai en voor de kinderen cake met slagroom en discobolletjes

6 jaar geleden

Ik werk in de gehandicapten zorg, daar de laatste dienst getrakteerd op een stukje taart. Je bent dan toch lange tijd weg en er word dan wel wat van je verwacht op dat niveau.. 😇

6 jaar geleden

Trakteren? Echt niet. Hier regelt de werkgever een presentje en iets lekkers bij de koffie op de laatste dag voor verlof. Trakteren mag jij als je bevallen bent en je prachtige baby op je werk komt showen (of niet 😜)

6 jaar geleden

Ik zou het wel doen, maar hou van bakken en neem wel vaker iets mee van huis 😊

6 jaar geleden

Ik had een cake gehaald en glazuur er op gedaan met blauwe muisjes. Slagroom erbij en klaar ☺️

6 jaar geleden

Ik heb de bovenkant van soesjes ingesmeerd met witte chocopasta en daar bovenop roze en blauwe muisjes (weten het geslacht niet )...Simpel en lekker!

6 jaar geleden

Als je van plan bent om de kleine te showen op je werk zou ik het niet doen, waarom dubbelop? Indien je dit niet van plan bent dan zou ik het wel doen :)

6 jaar geleden

Dit had ik meegenomen op me laatste werkdag

6 jaar geleden

Ik heb voor mijn collega's een klein opmaakkoekje (zo'n bitterkoekje met crème) gekocht. Voor de kids van mn klas een cadeauzakje met een klein cadeautje en wat lekkers. Tis ook meteen mn afscheid van de groep. Kom voor t eind van t schooljaar niet meer terug namelijk!;) Vanmiddag al verrast door mn kids met een verrassingsmand! Super leuk!!

6 jaar geleden

Ik heb roze koeken neergezet! Heb zo’n 80 collega’s dus daar ga ik niet voor zitten knutselen haha

VRIEND

6 jaar geleden

Omg, ik krijg echt honger van dit topic. 🤤