18 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb de snoeppotten gevuld. Vond t wel leuk om iets te doen maar geen zin om
Uitgebreid taart te gaan halen.
6 jaar geleden
Ik zou eerst wat leuks in het blauw doen, maar daar had ik geen zin meer in. Dus de dag ervoor zak chocoladerepen mix, zak kitkat en soort van fruitella gehaald in de supermarkt waar ik werk 😁.
Voor als ik tussendoor langs ga, voor op B. zijn werk en voor het kraambezoek hebben we wel die blauwe geboortekoekjes besteld die per stuk verpakt zijn.
Ik vind het wel prima zo 😶.
6 jaar geleden
Ik heb ook getrakteerd op een stukje vlaai en voor de kinderen cake met slagroom en discobolletjes
6 jaar geleden
Ik werk in de gehandicapten zorg, daar de laatste dienst getrakteerd op een stukje taart. Je bent dan toch lange tijd weg en er word dan wel wat van je verwacht op dat niveau.. 😇
6 jaar geleden
Ik zou het wel doen, maar hou van bakken en neem wel vaker iets mee van huis 😊
6 jaar geleden
Als je van plan bent om de kleine te showen op je werk zou ik het niet doen, waarom dubbelop?
Indien je dit niet van plan bent dan zou ik het wel doen :)
6 jaar geleden
Ik heb voor mijn collega's een klein opmaakkoekje (zo'n bitterkoekje met crème) gekocht. Voor de kids van mn klas een cadeauzakje met een klein cadeautje en wat lekkers. Tis ook meteen mn afscheid van de groep. Kom voor t eind van t schooljaar niet meer terug namelijk!;) Vanmiddag al verrast door mn kids met een verrassingsmand! Super leuk!!