5152 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Romom

Ooh spannend!! Is het je eerste? Moge Allah (s.w.t) je een makkelijke beval ...
Zal ook mee bidden. Het is ook goed als je zelf gebedjes opleest. Zoals a. Kursi, felak, nas.

3 jaar geleden

Alaikoum salam. InshaAllah, gefeliciteerd hoever ben je al?
BarakAllahu feeki! Momenteel ben ik 15 weken alhamdulillah en jij?

3 jaar geleden

Salaam dames! Hier ook een moslimama aanwezig van 2 jongetjes!

3 jaar geleden

Reactie op duaomer

Mijn zoontje is ook daar besneden. Erg tevreden geweest, alleen zou ik nu v ...
Weet je nog welke arts jullie hadden? Hoe is de laser techniek dan hoor het voor het eerst :/

3 jaar geleden

Dames, even een vraagje ik wil insallah mijn dochter Yasmine gaan noemen alleen zoek ik nog een bijpassende 2e naam. Iemand ideeën? 💜💖

3 jaar geleden

Hallo dames Is er iemand die iets in arabisch schrift voor mij kan schrijven? Ik heb vanmorgen een positieve test gehad. Ik wil graag mijn familie op deze manier verassen(zie foto). Voor sommige familie leden wil ik dit graag in arabisch schrift (derija) Kan iemand die voor mij vertalen aub🙈??

3 jaar geleden

Salaam alaikoum zusters, gisteren oP 12 dpo een knaltest allahoema baarek😍 Ben morgen inschallaah 4 weekjes

3 jaar geleden

Reactie op noortje19

Salaam alaikoum zusters, gisteren oP 12 dpo een knaltest allahoema baarek😍 ...
Gefeliciteerd zuster.

3 jaar geleden

Reactie op Hannan31

Gefeliciteerd zuster.
Heeyyyy lieverd hoe is het met je?

3 jaar geleden

Bna heel mijn lichaam
Sellinaa hou je rekening mee dat het geen zwangerschapcholestase is.

3 jaar geleden

Reactie op Kar199

Hallo dames Is er iemand die iets in arabisch schrift voor mij kan schrijve ...
Manqdarchi nsbar (ik kan niet wachten) Bach ntlaqaq (om je te ontmoeten)

3 jaar geleden

Ben 14 weken en voel me vanaf dag 1 zwak moe kan niks doen heeft iemand tips voor deze zuster

3 jaar geleden

Reactie op ZoraBen

Ben 14 weken en voel me vanaf dag 1 zwak moe kan niks doen heeft iemand tip ...
Veeel uitruste en goe ete en toch af en toe u beweging blijve houde

3 jaar geleden

Zal ook mee bidden. Het is ook goed als je zelf gebedjes opleest. Zoals a. ...
Dankjewel 😘. Zojuist heftige weeën gehad, dacht even dat ze kwam, maar de verloskundige zei dat ik nog geen ontsluiting had. Moet nog wachten helaas. InshaAllah zet het snel door, die weeën zijn echt super heftig. Ik doe Surah Maryam vaak beluisteren en lees idd ook veel korte surah’s. 🤲🏼

3 jaar geleden

Reactie op ZoraBen

Ben 14 weken en voel me vanaf dag 1 zwak moe kan niks doen heeft iemand tip ...
Heb je al een bloedtest gehad? Misschien kom je toch iets aan vitaminen te kort. Eet gezond en rust goed uit. Af en toe een middagdutje en probeer ook daarnaast goed in beweging te blijven. Van alleen maar liggen wordt je ook zwak van. Inshallah is t snel weer over.

3 jaar geleden

Reactie op Esrraax

Dames, even een vraagje ik wil insallah mijn dochter Yasmine gaan noemen al ...
Sara sahra lina zeyneb mina duha şifa hazal

3 jaar geleden

Reactie op öz28

Weet je nog welke arts jullie hadden? Hoe is de laser techniek dan hoor het ...
Dr Barsom, laser techniek is ipv zo een klem erom heen paar dagen, doen ze het met de laser en hoef je er eigenlijk niet meer aan te zitten. Hersteld van zelf en de ‘hechting’ lost van zelf op. Klem methode vond ik dat je er te veel aan moest gaan zitten. (Zelf klem knippen, heel de tijd dikke pak laag vaselina smeren zodat de klem valt, daarna nog koorstje wat er komt wachten tot die uitdroogt duurt ook paar dagen. ) Laser in 1x laten doen en de koorstje zelf laten genezen.

3 jaar geleden

Reactie op Chetje

Heeyyyy lieverd hoe is het met je?
Hmdl en met jou en de kleine. Hoe heb je je baby genoemd. Hoe bevalt het weer zo een kleine. Doe najat de groeten.

3 jaar geleden

Hallo dames, Wie kan mij helpen hoe ik de bloem van Marjam kan gebruiken.. Heeft iemand ervaring hiermee om zwanger te worden.

3 jaar geleden

Reactie op Lena2017

Hallo dames, Wie kan mij helpen hoe ik de bloem van Marjam kan gebruiken.. ...
Jaaa laat het in water weken als het open gaat komt de baby zo niet dan niet. Werkt echt eergister bij me zus gebruikt en ze kwam het was heeeel mooi open gegaan masha allah😍