5152 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op YsL

Jaaa laat het in water weken als het open gaat komt de baby zo niet dan nie ...
Heeft ze die wel water gedronken??

3 jaar geleden

Reactie op Lena2017

Heeft ze die wel water gedronken??
Jaa niet veel een beetje!

3 jaar geleden

Reactie op YsL

Jaa niet veel een beetje!
Hoeveel dagen, vanaf wanneer en tot wanneer drinkt ze??

3 jaar geleden

Heb je al een bloedtest gehad? Misschien kom je toch iets aan vitaminen te ...
Ja toevallig 4 dagen geleden bloedtest gedaan maandag gaan we het op de Vk bespreken ghair inshallah!

3 jaar geleden

Reactie op Lena2017

Hoeveel dagen, vanaf wanneer en tot wanneer drinkt ze??
Die zelfde dag deed ze het op haar uitgerekende dag

3 jaar geleden

Reactie op Lena2017

Hoeveel dagen, vanaf wanneer en tot wanneer drinkt ze??
1 water flesje en de bloem in de middag er in gezet avond open gegaan en 21 bevallen

3 jaar geleden

Reactie op YsL

1 water flesje en de bloem in de middag er in gezet avond open gegaan en 21 ...
Oh zo ze heeft voor de bevalling gebruikt. Ik wil weten hoe je moet gebruiken voor zwanger worden.

3 jaar geleden

Reactie op ZoraBen

Ja toevallig 4 dagen geleden bloedtest gedaan maandag gaan we het op de Vk ...
Ghair InshaAllah. 馃げ馃徏

3 jaar geleden

Reactie op Lena2017

Hallo dames, Wie kan mij helpen hoe ik de bloem van Marjam kan gebruiken.. ...
Over wat heb je het 馃檭

3 jaar geleden

Reactie op YsL

Jaaa laat het in water weken als het open gaat komt de baby zo niet dan nie ...
Over wat hebben jullie het als ik vragen mag? een wondermiddel om zwanger te worden? 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op baby wens

Over wat heb je het 馃檭
De bloem van Maryam,, als je gegoolt weetje misschien wel, bekeijk foto's.

3 jaar geleden

Reactie op YsL

1 water flesje en de bloem in de middag er in gezet avond open gegaan en 21 ...
Maar als ik t goed begrepen heb mag je die bloem van maryam pas in t water zetten wanneer je weeen zijn begonnen toch en wanneer die helemaal opening geeft ie aan zeg maar dat je volledige ontsluiting hebt ofzo ze adviseren ook beetje van het water te drinken tijdens je weeen

3 jaar geleden

Reactie op baby wens

Over wat hebben jullie het als ik vragen mag? een wondermiddel om zwanger t ...
Bloem van maryam 馃檲 als die open gaat ga je die dag bevallen

3 jaar geleden

Reactie op wbalkaa

Maar als ik t goed begrepen heb mag je die bloem van maryam pas in t water ...
Jaa haar ween waren al sinds de avond daarvoor dus de avond/ nacht van 13 jan begonnen haar weeen 14 jan middag die bloem gezet en avond ging het open rond 18 ofso en rond 21 was ze bevallen

3 jaar geleden

Hoi dames!! 4 januari bevallen van een prachtige dochter!! Wie houd zich ook aan de 40 dagen regel? Ik wil bewegen en naar de winkel en ik wil alles al. Maar ik mag nog niet naar buiten. Bij mijn andere dochters had ik hier geen last van. 馃槄馃グ

3 jaar geleden

Reactie op jessymomof3girlz

Hoi dames!! 4 januari bevallen van een prachtige dochter!! Wie houd zich oo ...
Gefeliciteerd met jullie dochter馃グ Ik zou gwn hoognodige dingen doen in die 40 dagen tijd, denk niet dat er veel nog echt strikt zich daaraan houden en 40 dagen thuis blijven. (In mijn omgeving dan). Ik zelf ga bv als k in de zomer beval niet 40 dagen thuis zitten. Maar ook niet elke dag of overal naar toe met de baby. Want voor zover ik het weet zijn die 40 dagen meer voor jou om jezelf te herstellen. Als jij je fit, goed gng voelt gwn je ding doen zou ik zeggen鈽猴笍

3 jaar geleden

Dames, ik maak me zorgen. Miss niet nodig maar ghayr inshallah miss heeft iemand het zelfde meegemaakt. Ik had dus op 14 december een miskraam, ik heb dan 18 dagen er na gebloed voor een paar dagen. Nu weer 18 dagen later is het weer begonnen lichte bloedingen (roze) is dit normaal. Klinkt heeeeel raar miss en kan totaal niet kloppen maar voel me gelijk terug zwanger zo raar subhanallah ik wil er niet te veel aan denken. Maar alle symptomen terug van toen , toen ik op 3 dec digitaal teste en zwanger was 1-2 weken. 馃ズ

3 jaar geleden

Reactie op jessymomof3girlz

Hoi dames!! 4 januari bevallen van een prachtige dochter!! Wie houd zich oo ...
40 dagen regel? Wat houdt deze regel in? Ik weet dat je in deze tijd, als je nog bloedt, niet mag bidden en gemeenschap hebben met je man. Waarom mag je nog niet naar buiten?

3 jaar geleden

Reactie op jessymomof3girlz

Hoi dames!! 4 januari bevallen van een prachtige dochter!! Wie houd zich oo ...
Ik ben gewoon 2de week naar buiten gegaan. Kindje thuis gelaten en even tijd voor mezelf gemaakt. Waar komt dat 眉berhaupt vandaan die 40 dagen? Is dat iets van onze cultuur ? Hoe zit het met moeders met kinderen, die moeten de Kids ook naar school of opvang brengen toch.

3 jaar geleden

Reactie op baby wens

Dames, ik maak me zorgen. Miss niet nodig maar ghayr inshallah miss heeft i ...
Licht roze bloeding wijst meestal op een innestelingsbloeding Het kan zijn dat je toch weer zwanger bent . Ghair inshallah 鉂わ笍