9 Reacties

3 jaar geleden
Dit probleem klinkt eerlijk gezegd wel makkelijk op te lossen door iemand die een beetje handig is. Je zou eens een Fietsenmaker oid kunnen proberen of kinderwagen reparatie kunnen googelen. Denk inderdaad dat je niks meer hoeft te verwachten van van Asten. Als ik een ticket boek bij een luchtvaartmaatschappij die failliet gaat hoef ik ook niks van Skyscanner of Cheaptickets oid te verwachten.

3 jaar geleden
Wij hadden precies hetzelfde probleem met onze Mutsy. Gekocht bij de Prenatal. Zij gaven aan dat ze als verkopende partij de garantie over moeten nemen. Geen idee of ze nog iets kunnen/gaan doen als je garantie al voorbij is? Mijn man heeft zelf het pinnetje van de rem er uit geslepen. Nu kan de wandelwagen nog met een wiel op de rem. Noodoplossing maar het helpt voor nu.

3 jaar geleden
Ik had hetzelfde, alleen dan dat een wiel defect was. Wij hadden m gekocht bij babydump, zij gingen kijken of dat onderdeel nog ergens beschikbaar was. Was helaas niet, jammer dan

3 jaar geleden
Onze Mutsy Icon heeft dit ook wel eens. Vaak is de oplossing om opnieuw het frame in en uit te klappen. Dan pakt die de pin weer goed.

3 jaar geleden
Ik denk dat Van Asten niks gaat doen buiten de garantie.
Ik had met mijn Mutsy juist dat de rem niet wilde pakken aan een kant. Uit elkaar halen en goed schoonmaken was de oplossing.
Van een buurvrouw met een Mutsy hoorde ik ook dat een wiel juist op de rem bleef staan. Bij haar hielp ook goed schoonmaken.

3 jaar geleden
Wij hadden exact dezelfde problemen met onze Mutsy. Wij hebben contact opgenomen met Babypark waar we de kinderwagen hebben gekocht. Zij hebben aangegeven dat we voor het aankoopbedrag een nieuwe kinderwagen mochten uitzoeken. We hebben er eentje gevonden die duurder was, dit verschil hebben we toen zelf bijgelegd. Erg blij hoe Babypark met deze oplossing kwam.

3 jaar geleden
Onze icon ging ook kapot binnen een paar maanden wel. Gekocht bij babypark en mutsy was al failliet. In onze editie zat een productiefout. Ze kregen heel veel mutsy icons terug, die pinnetjes bleven haken of klikten dan juist weer niet. Wij mochten een hele nieuwe uitkiezen voor hetzelfde aankoopbedrag.
Je kan altijd bellen en vragen wat ze nog kunnen. Het schijnt een heel bekend probleem te zijn. Bij ons zeiden ze eerst aan de telefoon dat ze gingen proberen te repareren. De eerste medewerker die ik sprak op de vloer: “mutsy icon? Problemen met het frame? Kies maar een nieuwe uit 😅”.
Ik denk dat je niets moet verwachten, maar proberen kan altijd.