61 Reacties
4 jaar geleden
Kun je 'm ook niet in een andere kleur bestellen? Wij hebben dezelfde, maar dan in het blauw. Heerlijke wagen!
4 jaar geleden
Goh, wij hier hetzelfde. Alleen komt onze kleine over 10 weken en kan ik dus niks met een leveringsindicatie van eind oktober! Ben dus in de stress op zoek naar een andere kinderwagen, welke wel snel leverbaar is of op voorraad staat.
4 jaar geleden
Ik zou de mutsy sowieso niet willen adviseren. De wielen bevielen niet en vond het zitgedeelte erg laag. Ik zou indien het kan voor wat duurder kiezen zoals dubatti! Tweedehands heb je ook nog mooie op internet.
4 jaar geleden
Reactie op Karina15
Ow wat naar! Sterkte met zoeken. Heb gelukkig nog wel tot december, maar al ...
Traveller is verder nergens verkrijgbaar. Ik kijk naar een Nuna Mixx Next (wel echt enorm prijzig tov de Mutsy) of een Easywalker Harvey.
4 jaar geleden
Reactie op pippiee
Mutsy is failliet verklaard!
Klopt! Erg poep! Ons zwarte frame met cognac grepen voor de mutsy nio is ook niet meer leverbaar, dus vroegen ze of we dan de zilverkleurige wilden... Hebben inmiddels zoveel tijd verloren (eerst juli, toen half september) dat we geen nieuwe/andere durven te bestellen.
Dus nu Mutsy Nio north sand met zilverkleurig frame en cognac grepen...🤷🏻♀️
4 jaar geleden
Reactie op Grenouille
Klopt! Erg poep! Ons zwarte frame met cognac grepen voor de mutsy nio is oo ...
Misschien is een zilverkleurig frame ook maar beter. Ik wilde eerst voor onze Joolz ook een zwart frame, maar toen kwam ik erachter dat het zwart erop wordt gespoten. Een krasje en je ziet meteen het zilver er door heen. En er gaat geheid een krasje op komen. Dat vind ik dan zo lelijk staan 😅
4 jaar geleden
Reactie op pippiee
Allemaal BVA Auctions in de gaten houden de komende tijd. Wellicht wordt de inboedel wel voor dumpprijzen geveild!
4 jaar geleden
Reactie op Marijn1985
Allemaal BVA Auctions in de gaten houden de komende tijd. Wellicht wordt de ...
Denk dat ze een doorstart gaan maken en de wagens voor 2x zoveel verkopen. Had begrepen dat de marges van mutsy altijd klein zijn en ze de containerorijzen nu niet meer konden betalen.
4 jaar geleden
Denk dat ze een doorstart gaan maken en de wagens voor 2x zoveel verkopen. ...
Ja die gaan door het dak nu. Werk zelf in de maritieme wereld. Maar wie gaat er nu het dubbele voor een Mutsy neerleggen vraag je je dan af.
4 jaar geleden
Reactie op pippiee
Oh? Ik kan daar niks over vinden?
4 jaar geleden
Reactie op Marijn1985
Misschien is een zilverkleurig frame ook maar beter. Ik wilde eerst voor on ...
Dat is inderdaad de andere kant.. Maar het ziet er (in het begin) wel echt gaver uit, vind ik.
4 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Oh? Ik kan daar niks over vinden?
Klopt.. geen enkele winkel verkoopt ze nog. Ook op de websites zijn ze eraf gehaald
4 jaar geleden
Reactie op Marijn1985
Ja die gaan door het dak nu. Werk zelf in de maritieme wereld. Maar wie gaa ...
Wij hebben juist mutsy gedaan ivm de prijs kwaliteit verhouding... Als de kinderwagen ineens 2x zou duur was, liep ik er zo aan voorbij in de showroom. Ik ben hartstikke blij met de mutsy nio die in de babykamer staat te wachten op de kleine, maar het dubbele van wat we er nu voor hebben gegeven? Nooit
4 jaar geleden
Wij hebben juist mutsy gedaan ivm de prijs kwaliteit verhouding... Als de k ...
Daar heb je een prima wagen aan hoor. Ik heb hem ook en hij is en wordt (de wandelwagen) hier héél intensief gebruikt. Op allerlei terrein en zoon zit er altijd heerlijk in. Ik heb een dure kleur 😊 maar dat was voor mij ook wel een beetje de max qua prijs. Ik heb wel duurdere getest in de winkel, maar die vond ik vaak niet eens fijn vergeleken die nio en zeker niet voor die absurde prijzen.
4 jaar geleden
Reactie op Marijn1985
Ja die gaan door het dak nu. Werk zelf in de maritieme wereld. Maar wie gaa ...
Ja ik werk zelf in de ecommerce en werk met een paar producenten vanuit Azië. Het is echt huilen wat je betaalt voor het verzenden / containers. Vooral als je het vergelijkt met een tijd terug. Ook de materialen van producten rijzen de pan uit of zijn simpelweg niet te verkrijgen. Levertijden van maanden zijn niet gek inmiddels.
Dus als dit Mutsy’s strategie was kan ik mij best voorstellen dat ze over de kop zijn gegaan. Die kosten moeten toch ergens worden opgevangen.