Ik ben 25 weken zwanger en sinds vorige week heb ik last van nierstuwing, enkel rechterkant.
Meestal komt het ‘s avonds op en duurt het bijna hele nacht, waardoor ik geen nachtrust heb.
Zijn er andere zwangere dames die hier ook last van hebben? Ik kreeg buscopan voorgeschreven van de arts, maar lijkt mij voor geen meter iets uit te halen, dus neem ik ze soms liever niet. Zo veel ik kan leg ik een verwarmd kersenpitkussentje op m’n zij/rug om de pijn wat te verlichten.
Alle tips/tricks/ervaringen zijn welkom 😕 x