10 Reacties

6 jaar geleden

Ah ja heel herkenbaar dit. Hier wel enorm ziek (geweest). Ben nu 17 weken maar nog kan ik het soms niet goed vatten allemaal. Ik voel het wel al gelukkig, dat scheelt wel soms! Maar het echte besef gaat pas komen wanneer we het in onze armen hebben denk ik. Hier zijn we trouwens 2 jaar bezig geweest.

6 jaar geleden

Ja dit herken ik zeker. Ben nu 14 weken zwanger en als ik het erover heb met vriendinnen/familie etc is het heel leuk, maar kan het voor mijn gevoel ook over mn buurvrouw oid gaan haha! Wie weet komt het zodra de kleine voelbaar wordt...

6 jaar geleden

Reactie op Jansss

Ah ja heel herkenbaar dit. Hier wel enorm ziek (geweest). Ben nu 17 weken m ...
Oh wat lijkt me dat speciaal, als je het kindje voelt! Wanneer begon je hem te voelen?

6 jaar geleden

Reactie op Nonnie1234

Oh wat lijkt me dat speciaal, als je het kindje voelt! Wanneer begon je hem ...
Met 15 weekjes dacht ik het soms te voelen.. met 16 weken naar de verloskundige geweest en die bevestigde het. Het wordt wel steeds krachtiger, zo leuk!!

6 jaar geleden

Ik ben nu 32 weken en voel hem elke dag heel duidelijk. En heb het besef ook nog steeds niet 😋 of ik kan het gewoon niet geloven zo blij ik ben. Het voelt nog steeds onwerkelijk en bij elke beweging ben ik opnieuw verwonderd 😍

6 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij heeft het ook heel lang onwerkelijk gevoeld en soms nog. Vandaag 38 weken zwanger. Het werd voor mij steeds meer werkelijkheid toen ik de baby voelde bewegen (inmiddels lijkt hij wel een kickbokser haha) en toen ik de babykamer bij elkaar ging shoppen. Het komt dus vanzelf! Geniet vooral van je zwangerschap!

6 jaar geleden

Had ik ook in het begin. Ik was bijna 5 weken zwanger toen we er achter kwamen maar het besef was er nog niet. Ik heb veel tegen slagen in me leven gehad en nooit gedacht dat dit mij ooit nog gegund zou worden. Dus was in het begin allemaal erg onwerkelijk. Na de eerste echo dat was met 8 weken en 2 dagen kwam langzaam aan het besef dat er een klein wezentje in mij groeide met een kloppend hartje. Daarna met de termijn echo leek het al meer op een klein mensje. Dat is zo bijzonder. En toen kwam het besef van ja ik ben echt zwanger en ja het is mij echt gegund. Toen zijn we langzaam dingen gaan kopen. Ik voelde met 12 weken al kleine kriebels( alsof ze aan het pingpongen was) en dat werd steeds sterker. Met 16 weken en 3 dagen de eerste schopjes gevoeld. En nu 20 weken en 3 dagen en het is niet stil in mijn buik hahah. Ze is lekker aan het bewegen en schoppen en heeft ze de hik😂 Ik kan niet wachten tot dat we haar vast mogen houden. Al ga ik wel haar schopjes en bewegingen missen in mn buik. Gelukkig hebben we al vrij snel besloten dat er een 2de kindje gaat komen zodra onze kleine meid een mooie leeftijd heeft. Zolang ik maar de zelfde kwaaltjes blijft houden als nu dan komt het wel redelijk goed haha.

6 jaar geleden

Ben bijna 26 weken en geloof het nog niet ook al voel ik haar regelmatig trappen 🤣 zie haar ook regelmatig op echo's. Maar toch voelt het nog steeds niet echt, zelfs al kan ik niet meer lopen van de pijn 🤣 heb ook niks met huilende babies ed. Voel er niks bij nog 🤷‍♀️ zal wel komen als ik haar in mijn armen heb, ga ik vanuit 🤣

6 jaar geleden

Reactie op RVB-24

Ben bijna 26 weken en geloof het nog niet ook al voel ik haar regelmatig tr ...
Hier had ik dat hetzelfde bij onze oudste, maar eigen baby’s zijn de leukste die er zijn 😄 met andere heb ik nog steeds niks. Die mogen lekker bij de mama blijven. Inmiddels komt hier baby nr 4 dus zegt al genoeg toch 😄 heel veel liefde voor de eigen kindjes! Maar een baby in de buik blijft gek en onwerkelijk!

6 jaar geleden

Ik had hetzelfde tijdens de zwangerschap. Zodra je de kleine gaar voelen wordt het wel echt 😉