218 Reacties
5 jaar geleden
Als jij hoogbejaard bent dan ben ik schijndood.... 44 jaar en 19+5 zwanger van ons zeer gewenste nakomertje...gister met de 20 w echo gehoord dat we een meisje krijgen🥰...gefeliciteerd met je zwangerschap!
5 jaar geleden
Hier 36 met 2 meiden van 14 en 1.5 jaar en 25 weken zwanger van een jongen en een meisje.
Op dit moment voel ik mij wel oud maar normaal echt niet 🤣🤣🤣🤣
5 jaar geleden
Hier 36 met 2 meiden van 14 en 1.5 jaar en 25 weken zwanger van een jongen ...
Hahaha
5 jaar geleden
Hoi dames, eerst en vooral proficiat met jullie zwangerschap!!!
Ik ben sinds enkele maanden fiere mama van mijn eerste zoontje, die ik op 39 jaar en 11 maanden -jarige leeftijd kreeg. Ik kan alleen maar zeggen: je bent zo oud als jij je voelt. (Soms piepjong en met sommige momenten stokoud hahaha) maar jullie snappen wel wat ik bedoel he. 😉
In elk geval geniet ik er met volle teugen van en jullie zullen dat ook wel doen! Nog een heel fijne zwangerschap en een wolk van een baby toegewenst. 😊 Annick
5 jaar geleden
Misschien een beetje off topic, maar ik ben zelf 35 jaar. Heb nog geen kinderen en ook nog niet in verwachting. Duurde het bij jullie na de leeftijd van 35 lang(er) om zwanger te worden? Merk dat ik een beetje onrustig begin te worden idd omdat 35 als een soort eikpunt wordt gezien waarna het allemaal wat moeizamer gaat...
5 jaar geleden
Reactie op Moonshine
Misschien een beetje off topic, maar ik ben zelf 35 jaar. Heb nog geen kind ...
Toen ik 26 was heeft het ongeveer 10 maanden geduurd. Nu met 36 heeft het 1 jaar en 9 maand geduurd. Maar heb ook overgewicht en mijn man is 42. Maar dan nog het zegt soms echt niks. Het kan snel gaan of een tijdje duren. Succes!
5 jaar geleden
Ik ben 37 en bijna 38 jaar als mijn derde kindje wordt geboren. Mijn eerste werd geboren toen ik 18 was (heel jong dus) en de laatste als ik bijna 38 ben (voel me wel oud ja). Soms denk ik wel als de derde mijn leeftijd is, ben ik gewoon al in de 70 😳. Ergens wel een normale leeftijd maar aan de andere kant voelt dat heel oud.
5 jaar geleden
Reactie op Moonshine
Misschien een beetje off topic, maar ik ben zelf 35 jaar. Heb nog geen kind ...
We hebben er deze zwangerschap 10 maanden over gedaan.