11 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter is naamloos ter wereld gekomen. Dit heeft ook een paar uur geduurd 😅 net voordat wij onze ouders zijn gaan bellen hebben we besloten. Want ik wilde hen wel een naam erbij vertellen, haha. Nog altijd twijfelend en eerste dagen nog onwennig. Inmiddels helemaal gewend en superblij mee 😊

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ook de 14e uitgerekend en ook niet 100% zeker over de naam. Ik wacht nog steeds tot de perfecte naam langskomt, maar veel tijd is er natuurlijk niet meer 🙈 niet fijn dit, hè. Helaas dus ook geen tips van mij, want over 100.000 lijsten heen gaan met namen en ideeën vragen aan mijn naasten hebben me ook nog niet verder geholpen. Succes in ieder geval!

5 jaar geleden

Reactie op Emma1988

Ik heb precies hetzelfde! Ook de 14e uitgerekend en ook niet 100% zeker ove ...
Jij ook succes! Blijft zo lastig

5 jaar geleden

Ik weet niet of jij of je partner volledig Nederlands zijn. Maar mijn vriend is half Frans dus voor ons wordt het een Franse naam. Als we een dochter krijgen wordt ze Amelie. De naam van een bijzondere rol in een film en een techno artiest. Als het een jongen wordt, hebben we de naam Amedee. Je hebt kalenders met namen, deze stond ook op een kalender.

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap hadden we de naam Alexander gekozen. Last minute toch nog voor Mil gegaan! De drukker was al bezig....🙈

5 jaar geleden

En als je de naam steeds gebruikt, zover dat lukt 😉? Dan kun je er aan wennen. Ik twijfelde aan 2 bij de eerste. Mijn man heeft toen gevraagd toen ik sliep welke ik wilde. Ik gaf toen antwoord. De andere vind ik nu ook mooier omdat mijn man die continu blijft roepen. Nu zwanger van de 2e jongen.

5 jaar geleden

Hier tijdens 't hechten de naam definitief besloten 😅

5 jaar geleden

En als je de naam steeds gebruikt, zover dat lukt 😉? Dan kun je er aan wen ...
Ja gebruik de naam inderdaad al een tijdje zelfs geboorte kaartje besteld met tijdelijk druk maar toch blijf ik twijfelen🙈

5 jaar geleden

Reactie op Megamandy

Ja gebruik de naam inderdaad al een tijdje zelfs geboorte kaartje besteld m ...
Ow daar gaat mijn tip 🙈

5 jaar geleden

Heel normaal! Wij hebben de knoop rond 35 weken doorgehakt maar de twijfel bleef bij mij. Zodra ze geboren was, voelde het gewoon goed.

5 jaar geleden

Ook zooooo hard getwijfeld tussen 2 jongensnamen. Op een gegeven moment los gelaten want sliep er niet van. Een paar uur na de geboorte keken mijn man en ik elkaar aan en wisten het. Was wel wennen, maar past hem nu zo goed. :)