16 Reacties

5 jaar geleden

Ik was ook al misselijk vanaf dpo 5 en had dpo 11 een licht positieve test(zie foto). Nu 6+5 en ben juist niet misselijk 😅

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Ik was ook al misselijk vanaf dpo 5 en had dpo 11 een licht positieve test( ...
Oh haha dat is gek dan! Ik had bij de vorige 2 keren nog geen positieve test voor NOD (2e keer ook niet voor NOD getest trouwens) en totaal niet misselijk geweest (zo vroeg). Dus vind het al opvallend zo vroeg.

5 jaar geleden

Reactie op Toettie

Oh haha dat is gek dan! Ik had bij de vorige 2 keren nog geen positieve tes ...
Ik lees wel dat veel vrouwen heel andere symptomen deze zwangerschap kunnen hebben dan ze bij de eerste hadden. Denk dat het zoiets zal zijn bij jou dan ook? Niet veel vrouwen hebben een enorme knaller bij hun NOD toch ? Zie vaak hier lichte streepjes voorbij komen

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Ik lees wel dat veel vrouwen heel andere symptomen deze zwangerschap kunnen ...
Ja daar heb je ook wel gelijk in denk ik. Bizar hoe je lichaam werkt en hoe ander het kan zijn steeds. Als dit een voorbode is voor wat gaat komen qua misselijkheid dan wordt het pittig haha. Maar nee, dat hoeft natuurlijk helemaal niet, kijk maar naar jou :)

5 jaar geleden

Hi! Vrijdag is mijn nod maar ik heb sinds 3 dagen erg zere borsten en ook misselijk, gister nog negatief getest maar was wss ook te vroeg nog, begin van de week ook erge krampjes onderin mijn buik gehad. Nog even paar dagen wachten maar..

5 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Hi! Vrijdag is mijn nod maar ik heb sinds 3 dagen erg zere borsten en ook m ...
Oeh spannend! Dat is inderdaad wel heel vroeg als je NOD vrijdag is🙈 maar wie weet! Hou me op de hoogte!

5 jaar geleden

O man ben zo misselijk. Dinsdag pas NOD en sinds vrijdag iedere ochtend (licht) positieve test. Eerste hier, dus geen idee. Maar zelfs chocolade kan me niet bekoren. En als het wegtrekt heb ik honger als nooit tevoren!

5 jaar geleden

Reactie op Toettie

Oeh spannend! Dat is inderdaad wel heel vroeg als je NOD vrijdag is🙈 maar ...
Weet je al iets meer?😁

5 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Weet je al iets meer?😁
Haha nee niet echt iets veranderd! Alleen dat ik nu niet meer misselijk ben! Dus nu probeer ik heel hard niet te doemdenken! Morgen ga ik nog een testje doen om te zien of de lijn wat duidelijker wordt en daarna wacht ik het gewoon weer af! Heb afspraak gemaakt voor 1e echo over drie weken! En jij?😄

5 jaar geleden

Reactie op Toettie

Haha nee niet echt iets veranderd! Alleen dat ik nu niet meer misselijk ben ...
Ik durf nog niet te testen, wacht even af tot vrijdag! Dan zou ik ongesteld moeten worden, mijn borsten doen wel echt mega pijn, en misselijk is nog aanwezig. Gewoon geduld en niet aan denken!

5 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Ik durf nog niet te testen, wacht even af tot vrijdag! Dan zou ik ongesteld ...
Ja als je tot vrijdag kunt wachten zeker doen! Das toch het fijnste. Ben je al lang aan het proberen? Hopen dat het raak is! :)

5 jaar geleden

Herken je verhaal heel goed. Zit ook in exact hetzelfde wachtbankje. Hopelijk morgen weer geen bloed en een verder opgelopen test 🤞🏻 eerder een MA gehad en testte toen 3 dagen na nod ook nog licht. Spannend allemaal hopelijk voor jou ook positief nieuws🤞🏻🤞🏻 Moet wel zeggen dat de flits van mn telefoon het streepje verduidelijkt.

5 jaar geleden

Bij een lichte test heeft de innesteling plaatsgevonden en zou je symptomen kunnen krijgen. Zelf ben ik wat sceptischer bij verhalen over zwangerschapsklachten bij (nog) een negatieve test. Zolang er geen innesteling is geweest, geen hcg hormoon, zou je de klachten ook nog niet kunnen krijgen toch? Of zit ik mis?

5 jaar geleden

Reactie op Wonder9

Bij een lichte test heeft de innesteling plaatsgevonden en zou je symptomen ...
Ja denk niet dat je voor je innesteling al kwaaltjes kan krijgen. Technisch gezien ben je dan ook nog niet zwanger. Maar mijn nod zou of vandaag of morgen zijn dus de innesteling is al geweest en kan nu goed gegaan zijn (al 2 dagen licht positieve test) of als nog fout gaan en dan komen de rode duivels een feestje vieren.

5 jaar geleden

Reactie op Toettie

Ja als je tot vrijdag kunt wachten zeker doen! Das toch het fijnste. Ben je ...
Ik kon niet wachten, heel heel iniminie.. twijfel! Morgen weer testen, dit is nog maar de 2e ronde.. zou wel mega snel zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Ik kon niet wachten, heel heel iniminie.. twijfel! Morgen weer testen, dit ...
Ik zie denk ik ook een mini streepje! Alweer opnieuw getest? Bij mij is het helaas weer fout gegaan😭 dit keer gaan we een afspraak maken om bloed te laten prikken bij de gynaecoloog. Hopelijk voor jou beter nieuws!