21 Reacties

4 jaar geleden

Mijn beste vriendin maakt ook rustige babykleding en ook op aanvraag; lumezi.com of lumeziclothes op insta!

4 jaar geleden

H&m nieuwe collectie!

4 jaar geleden

Hema heeft ook wel wat nude dingen

4 jaar geleden

H&M heb ik mooie, rustige kleertjes vandaan in cr猫me, beige, lichtbruin, matgroen, enz. Vooral de Baby Exclusive artikelen zijn mooi!

4 jaar geleden

Ik bestel vaak bij Zalando, Pr茅natal, Zara en H&M. Hier ook alles nude/natuur tinten 鈽猴笍

4 jaar geleden

Vinted!

4 jaar geleden

Next en H&M

4 jaar geleden

Babystyling.nl

4 jaar geleden

Ik vind bij Zara vaak nude kleurige kleding!馃 En ook bij H&M trouwens

4 jaar geleden

Donsje Amsterdam. In de sale prima betaalbaar.

4 jaar geleden

Dilling, nog lekkere wolletjes ook 馃グ als je van wol houdt heeft Engel natur en Cosilana ook veel nude. In de sale goed te betalen, anders niet zo馃ぃ

4 jaar geleden

Baby-luxury.nl hebben alleen nude aardetinten Zara, HM en zeeman heb ook enkele kleertjes in deze kleuren

4 jaar geleden

Reactie op Stinapa

Dilling, nog lekkere wolletjes ook 馃グ als je van wol houdt heeft Engel natu ...
Hey! Weet jij misschien of ze ook een fysieke winkel hebben? 馃

4 jaar geleden

Reactie op selena91

Oei nee niet dat ik weet, ze hebben voor zover mij bekend alleen een klantenservice in Nederland. De kleding wordt vanuit Denemarken verstuurd.

4 jaar geleden

Reactie op Stinapa

Oei nee niet dat ik weet, ze hebben voor zover mij bekend alleen een klante ...
Ok茅, dankjewel, ga eens even neuzen dan

4 jaar geleden

Reactie op selena91

Ok茅, dankjewel, ga eens even neuzen dan
Wat wol betreft vind ik Dilling fijn, het is wat dikker dan de andere merken en dat was zeker in de winter lekker. En de rompers hebben 2 knopen ipv 3 馃槅. Joha is ook heel fijn, lekker zacht en mooie kwaliteit! Maar ook erg aan de prijs.

4 jaar geleden

Reactie op selena91

Dilling en Cosilana wordt in sommige winkels wel fysiek verkocht, alleen dan is het niet een hele Dilling-winkel. Antroposofische winkels en wat meer biologisch/op natuur gerichte winkels hebben het vaak in het assortiment. Zelf vind ik Joha ook een heel fijn merk. Maar wat al eerder gezegd werd, ik koop dit zelf alleen in de sale of via Vinted. Vind het anders wat te gek worden in prijzen 馃槄

4 jaar geleden

Zeeman heeft nu wat nude items. Bij Zara en H&M zit je ook wel goed voor een redelijke prijs. Op Vinted kun je ook nieuwe items scoren tegen een lager prijsje van Zara

4 jaar geleden

Hejlenki ! Iets duurder maar super kwaliteit en duurzaam.

4 jaar geleden

Loveneutralstore ook 馃憣馃徑