9 Reacties
5 jaar geleden
Hi Suzanne,
Ik had mijn miskraam en menstruatie in 1x en ben gelijk direct weer zwanger geworden van mijn dochter 馃 dus het kan wel.
Hopelijk heb jij ook dat geluk 馃崁
5 jaar geleden
Ja ben benieuwd, hebben 5 maandjes erover gedaan dus was blij dat het zover was , hoop niet dat het weer 5 maanden gaat duren .. wat fijn dat het meteen weer gelukt is ! Hoever ben je nu ?
5 jaar geleden
Reactie op mari毛ttee
Ik heb 2,5 week bloedverlies van mijn miskraam gehad en dat is toen een paa ...
Ah ok茅 . Dus het kan wel idd. Had contact met de verloskundige gehad en zij zei dat het idd zou kunnen ja .
5 jaar geleden
Ja hoor, heb ik bij mijn 2 miskramen ook gehad. Nadat ik dacht dat ik eindelijk van het bloeden af was begon het weer na een aantal dagen, en hield ook een aantal dagen aan (net als een menstruatie).
Houd wel goed je eisprong in de gaten, bij mij kwam die echt rap na de 2e bloeding (1e keer binnen een week na 2e bloeding, 2e keer binnen 1,5 week na 2e bloeding). Dus verwar het niet met een menstruatie want dan klopt het niet. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is maar wie weet!
5 jaar geleden
Reactie op suzanne_2110
Ja ben benieuwd, hebben 5 maandjes erover gedaan dus was blij dat het zover ...
Mijn dochter is al inmiddels 1,5 haha.
Maar ben weer opnieuw zwanger. 21 weken nu 馃槍
5 jaar geleden
Reactie op Raspberry33
Ja hoor, heb ik bij mijn 2 miskramen ook gehad. Nadat ik dacht dat ik einde ...
Ja het is heel raar allemaal.. wist van te voren precies wanneer mijn eisprong was . Nu ga ik nadat ik gestopt ben met bloeden ovulatie testen maar doen om te kijken wanneer en of ik een eisprong heb
5 jaar geleden
Reactie op suzanne_2110
Ja het is heel raar allemaal.. wist van te voren precies wanneer mijn eispr ...
Ja dat is denk ik wel het handigste om te doen. Hoop dat je je eisprong gauw kan vinden 馃檹
5 jaar geleden
Reactie op KellyNikki
Mijn dochter is al inmiddels 1,5 haha.
Maar ben weer opnieuw zwanger. 21 w ...
Proficiat 馃コ