136 Reacties

6 jaar geleden

Hoi Mona, ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee. Wel heeft een naaste vriendin van mij dit meegemaakt (eerst een miskraam en tweede keer bij 20 weken moest zij de zwangerschap afbreken omdat t niet goed zat/niet levensvatbaar was). Zij maakte ook een onzekere tijd door toen bleek dat zij weer zwanger was. Ik mocht haar pas feliciteren als de kleine er daadwerkelijk was. Inmiddels is haar dochter geboren en gaat alles goed. Zij mocht door het verlies van haar eerste kindje vaker een echo ondergaan en dat vond ze echt ontzettend fijn. Daarnaast praatte ze er echt ontzettend veel over, met vrienden en familie. Dat haalde voor haar soms ook wat druk van de ketel. Ze probeerde positief te blijven en rustig aan te doen. Ik hoop voor jullie dat jullie deze keer een zwangerschap tegemoet gaan zonder complicaties en dat jullie een gezond kindje mogen verwelkomen.

6 jaar geleden

Reactie op Happymommy-24

Hoi Mona, ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee. Wel heeft een naaste v ...
Bedankt voor je reactie. Wij krijgen wekelijks een echo en als ik me druk maak mag ik extra komen. Ik heb dat nog niet gedaan probeer de weken uit te zitten. We hebben vanaf de positieve test elke wk een echo gehad. Ons artsen team staat vast. Krijgen geen vreemde artsen meer en er wordt geluisterd naar waar wij behoefte aan hebben. Toch wordt met name ik van links naar rechts gesleurd in mijn hoofd. Wij zullen pas blij zijn als we het veilig in onze armen hebben.

6 jaar geleden