10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op de site van babypark zeggen ze zelf dat deze op de nio zou moeten passen https://www.babypark.nl/lascal-buggyboard-maxi-zwart.html

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Ik wist niet dat ik dit topic nodig had... 🙈 Ik wil straks voor onze tweede ook een meerijdplankje. Heb ook de Mutsy Nio gekocht. Als ik bij BabyDump zoek op “Mutsy Nio” komen de meerijdplankjes van Kidsriver erbij te staan... passen die ook niet?

5 jaar geleden

Ik wist niet dat ik dit topic nodig had... 🙈 Ik wil straks voor onze twee ...
Haha dat wist ik ook niet van tevoren! Kidsriver moet wel kunnen maar dan kon je er bijna niet achter lopen aldus babypark. Misschien anders toch maar proberen!

5 jaar geleden

Reactie op Meringue04

.
Super, die kan ik nog proberen!

5 jaar geleden

Oké na heel veel geduld (Wat ik heb ontwikkeld tijdens het moederschap) is het gelukt om de Justsit te instaleren!! Dat is voor mij voor nu de beste oplossing denk ik 😊 Bedankt voor jullie hulp!

5 jaar geleden

Wij hebben ook de Mutsy Nio. Wij hebben ook de Justsit besteld omdat deze er op zou passen. Past inderdaad helaas niet. Wij hebben een goedkope duowagen gekocht voor als ik alleen op stap ben met de 2 kinderen. Verder gebruik ik gewoon de Nio.

5 jaar geleden

Reactie op TianaL

Wij hebben ook de Mutsy Nio. Wij hebben ook de Justsit besteld omdat deze e ...
Het is mij uiteindelijk gelukt met de Justsit. Als ik je kan helpen qua uitleg dan hoor ik dat graag 😊

5 jaar geleden

Reactie op MintGroen

Het is mij uiteindelijk gelukt met de Justsit. Als ik je kan helpen qua uit ...
Hoe het je dat voor elkaar gekregen. Wij kregen met de Justsit de bak niet van de wagen.

5 jaar geleden

Reactie op TianaL

Hoe het je dat voor elkaar gekregen. Wij kregen met de Justsit de bak niet ...
De twee stukken waar je het zitje in moet steken heb ik geplaatst tussen de 2 zwarte stukken van de kinderwagen (aan het frame). Als ik de Justsit eruit klik en die twee stukken waar je het zitje inklikt erop laat kan bij mij de reiswieg er gewoon af. Hoop dat dit zo een beetje duidelijk is en anders hoor ik het graag!