Hoi!
Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn Mutsy Nio, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet een passend antwoord kunnen vinden.
Sinds kort ben ik moeder van 2 kinderen met een leeftijdsverschil van precies 2 jaar. Ik wil graag met beide op pad.
Mijn oudste kan heel goed lopen, maar ook heel goed weglopen en is super snel.
Omdat ik na enig speurwerk er al achterkwam dat er eigenlijk geen meerijdplankjes zijn voor deze kinderwagen, heb ik de JustSit besteld.. Maar deze past ook niet. Iemand hier toevallig ervaring mee? Ik ben het bedrijf al gemaild, maar het werkt echt niet. Het frame is te breed.
Iemand die de Justsit gebruikt in combinatie met de nio? Of toch een meerijdplankje heeft? Las al iets over die van de Joolz als je de remkabels aanpast, maar ik weet niet of ik dat zie zitten.
Mijn locatie van baby park adviseerde eigenlijk geen enkel plankje omdat je dan amper ruimte hebt om fatsoenlijk te lopen.
Sorry als dit een 13 in een dozijn topic is, maar ik wil zo graag (makkelijk) weg zonder de baby altijd in de draagzak te moeten doen. Duowagen voor misschien maar 3 maanden vind ik net iets te overdreven.
Alvast bedankt in ieder geval 😁
Ik wist niet dat ik dit topic nodig had... 🙈
Ik wil straks voor onze tweede ook een meerijdplankje. Heb ook de Mutsy Nio gekocht. Als ik bij BabyDump zoek op “Mutsy Nio” komen de meerijdplankjes van Kidsriver erbij te staan... passen die ook niet?
Ik wist niet dat ik dit topic nodig had... 🙈
Ik wil straks voor onze twee ...
Haha dat wist ik ook niet van tevoren! Kidsriver moet wel kunnen maar dan kon je er bijna niet achter lopen aldus babypark. Misschien anders toch maar proberen!
Oké na heel veel geduld (Wat ik heb ontwikkeld tijdens het moederschap) is het gelukt om de Justsit te instaleren!! Dat is voor mij voor nu de beste oplossing denk ik 😊
Bedankt voor jullie hulp!
Wij hebben ook de Mutsy Nio. Wij hebben ook de Justsit besteld omdat deze er op zou passen. Past inderdaad helaas niet. Wij hebben een goedkope duowagen gekocht voor als ik alleen op stap ben met de 2 kinderen. Verder gebruik ik gewoon de Nio.
Hoe het je dat voor elkaar gekregen. Wij kregen met de Justsit de bak niet ...
De twee stukken waar je het zitje in moet steken heb ik geplaatst tussen de 2 zwarte stukken van de kinderwagen (aan het frame).
Als ik de Justsit eruit klik en die twee stukken waar je het zitje inklikt erop laat kan bij mij de reiswieg er gewoon af.
Hoop dat dit zo een beetje duidelijk is en anders hoor ik het graag!