84 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op Anita_1
Ik ben vandaag 40+4 en er zo klaar mee.. erg last van mijn bekken en natuur ...
Ooh 4 dagen ik hoop toch echt dat ik dat niet ga halen. Heb je wel al voortekenen gehad enzo? Ik nog helemaal niks alleen een zere onderrug sinds een paar dagen .
Heb je al een afspraak met je vk om te strippen?

5 jaar geleden
Reactie op Anita_1
Ik ben vandaag 40+4 en er zo klaar mee.. erg last van mijn bekken en natuur ...
Vandaag 40+3 maar ook zo klaar ermee. Niet alleen onwijs nieuwsgierig naar ons mannetje maar ook zo toe aan mijn lichaam weer terug te hebben. Bukken/slapen/aankleden/afdrogen al die handelingen waar ik nu enorm bij vloek ... Wachten....

5 jaar geleden
hoi!! Ben 41 weken vandaag en ben vanochtend voor het eersr gestript..gelukkig maar, want als er niks aan ontsluiting was zou dat niet een kunnen. Het is al avond en ik voel er helaas nog weinig van. Het strippen zal voor ieder verschillen maar het valt echt wel mee als je goed onstspant. Nu heb ik alleen zere bekken/naar mn benen toe en zere onderbuik.. Maandag 2e poging tenzij mevrouwtje wel wilt komen.. Ben benieuwd hoe jullie het allemaal verder voelen en beleven.xoxo

5 jaar geleden
Hier 40+1 hoor net bij de groep dus haha. Ik vind het echt niet meer leuk. Heeft 2 weken gerommeld en de laatste dagen helemaal niks meer. Stilte voor de storm? Zwanger van de 2e mijn dochtertje kwam met precies 41 weken, brak toen de avond voor het strippen mijn vliezen maar daarna nog 1,5 dag geduurd allemaal. Ziekenhuis geworden uiteindelijk. Deze kleine vent lijkt zijn grote zus achterna te gaan als ik al over loop. Hopelijk komt hij snel. Ben er meer dan klaar mee. Opnieuw proberen thuis te bevallen.

5 jaar geleden
Reactie op kirst
Zo herkenbaar ik heb weinig klachten denk ik, maar ik vind het slapen sinds ...
Spannend! Hopelijk slaapt het meteen aan. Ik word maandag iook gestript, hopelijk helpt het en komt meneer nog voor 41 weken. Spannend allemaal, nog even op onze tandvlees lopen en dan extra hard genieten van de kleintjes in onze armen!!

5 jaar geleden
Reactie op Malissa
Hier 40+1 hoor net bij de groep dus haha. Ik vind het echt niet meer leuk. ...
Spannend! Ik duim voor je dat meneer iets sneller meld dan de dame.

5 jaar geleden
Ik ben ook de 40 weken gepasseerd en er even helemaal klaar mee vandaag... 😣 Gisteren gestript, maar dit heeft op een paar iets pijnlijke harde buiken na, niks gedaan. Woensdag moet ik pas weer naar de verloskundige voor poging 2. Dan zit ik al op 40+6 weken. 😩
Ik wil weer gewoon lekker in bed kunnen liggen zonder maagzuur, pijnlijke heupen en een zeer schaambot. Ik wil weer fatsoenlijk mijn sokken kunnen aan doen en dingen van de grond kunnen pakken. Maar bovenal wil ik gewoon de baby zien! 💖 Zo enorm benieuwd!
We moeten nog maar even volhouden, dames. Over 1-2 weken hebben we sowieso onze kindjes vast! 😉😊

5 jaar geleden
Reactie op kirst
Vanmorgen tussen 7.00 en half 10 om het kwartier pijn golven gehad in mijn ...
Heel herkenbaar, ik dacht gister nou nu begint het maar we zijn al weer een dag verder. En dat terwijl mijn eerste zoontje met 39 weken kwam. Toch bijzonder dat de 2de dan echt heel iets anders van plan kan zijn.

5 jaar geleden
Reactie op Ingemulder
Heel herkenbaar, ik dacht gister nou nu begint het maar we zijn al weer een ...
Had jij ook echt een soort van weeën? Ik heb nog nooit weeën gehad want het is m’n eerste kindje... maar ik dacht echt nou dit is het wel. Was pijnlijk maar goed te doen en echt ik golven. Ze duurde 40-50 seconden en kwamen om het kwartier.

5 jaar geleden
Hey hey. Ik ben inmiddels al bevallen maar wilde je even wat moed in spreken. Ben zelf ook heel erg van het plannen en kan heel slecht tegen plotselinge veranderingen. Was dus ook gespannen voor de bevalling omdat ik gewoon wilde weten wanneer het zou starten. Tot ik ineens even een CTG moest laten maken en direct met spoed werd ingeleid wegens pre eclampsia. Ik was 38w en helemaal nog niet voorbereid dus de paniek sloeg even toe maar echt, eenmaal de weeën beginnen verdwijnt die paniek. Je lichaam regelt het zo goed. Tijdens mijn bevalling ging letterlijk alles fout, en ik heb geen enkele keer paniek of angst gevoeld. Vertrouw op je lichaam en op je kindje, blijf zo rustig mogelijk en zorg voor zo min mogelijk afleiding zodat je lekker in je bubbel kunt. Dan komt het helemaal goed ❤️❤️❤️ Hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen geruststellen. Heel veel succes alvast, You’re gonna rock this 💪🏻

5 jaar geleden
Vandaag precies 40 weken. Zit er ook helemaal doorheen. Ze mag van mij echt komen. Morgen naar de verloskundige.
Kan al 6 dagen niet meer naar de wc. Veel last van zeer pijnlijke aambeien. Hierdoor angst voor het persen tijdens de bevalling. Niks helpt!
Zit vol van baby en ontlasting (zo voelt het) en veel druk en pijn op bekken. Lig alleen nog maar op de bank en in bed.
Het ging tot week 38 zo soepel! Nergen last van en nu in ene is het zo zwaar en ben ik er echt klaar mee. Ben er verdrietig van. Hopelijk kan verloskundige me helpen morgen, al doen ze met 40 weken hier niet veel..wachten en ontspannen blijft het advies😰