9 Reacties
5 jaar geleden
Nee joh. P33 is prima. Het leuke aan gemiddeld is dat er ook bovengemiddelde en ondergemiddelde kinderen zijn.
Belangrijk is wel dat de baby zijn eigen lijntje ongeveer blijft volgen. Als jij 5 weken terug een p90 kind zou hebben (geschat) en nu p33, dan zou dat reden KUNNEN zijn tot zorg of actie.
5 jaar geleden
Moet daar niet altijd op rekenen dat het correct is die metingen, ze zeiden tegen mij super groot kindje p80... zal zeker boven de 4 kg wegen blablabla... ik mij zorgen maken want wou bevallen zonder epidurale en dacht een joekel van een kind ai ai hoe zal dat gaan... nuja 38+3 bevallen was maar 3kg410 en 48 cm🤷♀️...
5 jaar geleden
P33 is prachtig. Alles tussen de P5 en P95 is prima. Tenzij de curve afbuigt zoals al eerder werd gezegd
5 jaar geleden
Ja het is kleiner dan gemiddeld. Maar zoveel mensen zoveel verschillen. Hier ook een wat kleinere baby, maar wij zijn niet groot, en onze ouders en grootouders ook niet. Had dus niet anders verwacht. Als de gynaecoloog heeft niet heeft aangegeven dat het zorgwekkend is, dan is het ook niet zorgwekkend ☺️