20 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelf een romper met rokje ervan, en de romper valt vrij smal en klein uit

5 jaar geleden

Vallen normaal. Niet zo groot als H&M en Hema, niet zo klein als koko noko en Zeeman.

5 jaar geleden

Ik vind ze echt kleiner uitvallen. Strak en niet veel speling. Als je er wat langer van wilt hebben, maatje groter kopen ☺️

5 jaar geleden

Ik vind de boxpakjes juist groot vallen 🙈

5 jaar geleden

Ik vind de broekjes op maat (wel slank) vallen en de shirtjes wat kleiner/strakker (wij hebben een smalle dochter).

4 jaar geleden

Ik weet dat het een oud topic is, maar wie weet dat er reactie komt.. Hoe vallen de dubbele maten zoals 62/68? Valt dat dan meer als een 62 of meer als 68? 🙃

4 jaar geleden

Als een grote 62, kleine 68

4 jaar geleden

De broekjes vallen wel wat smaller maar wel wat langer. Jurkjes/shirtjes vallen hier ook ietsje kleiner

4 jaar geleden

Ah oke!! Bedankt 😃

4 jaar geleden

Ik vind de band van de broekjes echt super strak. Vraag me af of het niet vervelend is…

4 jaar geleden

Hou er wel rekening mee dat als je een item wil retourneren dit voor eigen kosten is.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Ik weet dat het een oud topic is, maar wie weet dat er reactie komt.. Hoe v ...
de broekjes van 62 vallen strak, ik heb geen slank kindje meer normaal en de broekjes zitten best smal onderin. shirtjes 62/68 vallen meer als kleine 68

4 jaar geleden

Ze hebben tegenwoordig ook een fysieke winkel in Almere! Ik weet niet waar je vandaan komt, anders kun je altijd langsgaan en het zelf zien :)

4 jaar geleden

Reactie op Amandakz

Ze hebben tegenwoordig ook een fysieke winkel in Almere! Ik weet niet waar ...
Ahh bedankt voor de tip! Maar is helaas niet echt in de buurt voor mij ☹️

4 jaar geleden

de broekjes van 62 vallen strak, ik heb geen slank kindje meer normaal en d ...
Jaa de broekjes vind ik op de foto’s die ze op de site hebben ook vrij strak zitten bij de kindjes.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaa de broekjes vind ik op de foto’s die ze op de site hebben ook vrij stra ...
Dat komt omdat bij veel babykleding fotoshoots ze de kindjes een maatje kleiner aangeven dan ze eigenlijk dragen omdat strak mooier op de foto overkomt.. mijn schoonzus doet veel shoots met haar kids dus ik ken de truckjes een beetje 😅 Ik heb zelf een paar items van babystyling en die vallen prima op maat

4 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Dat komt omdat bij veel babykleding fotoshoots ze de kindjes een maatje kle ...
Overigens heb ik wel alleen shirtjes dus broekjes heb ik geen ervaring mee

4 jaar geleden

de broekjes van 62 vallen strak, ik heb geen slank kindje meer normaal en d ...
Klopt! Maar als ze groter worden en dus de baby vetjes wat kwijt raken valt dat weer mee! Vanaf maat 74 wordt dat al echt beter. Mijn oudste (maat 104) draagt ook nog veel babystyling

4 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Dat komt omdat bij veel babykleding fotoshoots ze de kindjes een maatje kle ...
Oh meen je 😂 weer wat geleerd haha. Ik ga gewoon het eea bestellen en als het toch te klein/krap is stuur ik het weer retour