6 Reacties

4 jaar geleden

Precies dit had ik ná m’n bevalling. Ik ben ervoor naar de bekken fysio geweest en bleek dat ik mijn bekken verdraaid had, wat uitstraalde naar m’n heup,bil en later zelfs been. Tijdens je zwangerschap wordt alles al week, dus goede kans dat zoiets ook bij jou aan de hand is! Met twee behandelingen was ik er vanaf, dus zou zonde zijn als je er te lang mee doorloopt!

4 jaar geleden

Ik wil je ook adviseren om echt een afspraak te maken bij een bekken fysio. Ik was er na een paar behandelingen van af. Het zou zonde zijn als je onnodig lang met pijnklachten blijft rondlopen.

4 jaar geleden

Het lijkt alsof je last heb van je bekken. Daar krijg je klachten van je benen en bil draaien en te lang lopen en zitten doet dan pijn. Ik heb deze klachten bij beide zwangerschappen gehad. Ik zou een goede bekkenfysio opzoeken🙂.

4 jaar geleden

Zwangerschapsischias. Gewoon ff naar de fysio gaan.

4 jaar geleden

Superbedankt dames🤗♥️

4 jaar geleden

Ook last van gehad. Ik kreeg geweldige massages via de mensendieck therapeute. Deed zeer (geen relaxte massage) maar verlichtte echt enorm!! Kreeg tips mee hoe mijn partner het thuis moest ‘bijhouden’ elke avond. Deed hij braaf (wel maar Max 10 minuutjes haha)..