8 Reacties
4 jaar geleden
Zeker meteen naar de bekkenfysio gaan.
Ik had ook rond dat termijn erge last van bekkenklachten etc.
Rond mijn 15e mijn stuitje gebroken en altijd hypermobiel geweest rond mijn heupen.
Oefeningen gekregen en na verdere inspectie heeft ze mijn stuitje weer 'recht' gezet (dit was erg intiem) blijkbaar stond deze wat scheef. Was na de breuk nooit helemaal recht gezet. Na het rechtzetten na een week van deze klachten af! Zonde om de pijn "aan te kijken".
4 jaar geleden
Ik zou je ook zeker aanraden om een afspraak te maken bij een bekkenfysio. Zelf heb ik hier ook veel last van en wat mij helpt is een backjoy voor op mijn bureaustoel. Dit ontlast mijn stuitje waardoor ik veel minder last heb.
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Ik zou je ook zeker aanraden om een afspraak te maken bij een bekkenfysio. ...
Oh dit kende ik nog niet! Even gegoogled… is het niet zwaar voor je rug omdat je geen leuning meer gebruikt? Of gebruik je het als afwisseling?
Ben er ook wel geïnteresseerd in! Ga het eens met mijn fysio overleggen
4 jaar geleden
Reactie op lien1994
Oh dit kende ik nog niet! Even gegoogled… is het niet zwaar voor je rug omd ...
Ik leg het op mijn bureaustoel dus ik gebruik nog wel de rugleuning. Ik dacht eerst ook dat je heel erg geforceerd naar voren zou zitten, maar ik zit eigenlijk net als anders, maar dan zonder pijn 😉
4 jaar geleden
Reactie op Ri1
Mijn fysio gebruikt een nieuwe methode om stuitje recht te zetten waarbij i ...
Mijn bekken fysio ook! Was goed te doen.
Maar zou het zeker aanraden om zo snel mogelijk te gaan. Ben vroeg gegaan en vanaf 24 weken niet meer omdat het beter ging. Ben nu 34 weken en het gaat nog steeds allemaal best goed. Denk echt dat het stukken slechter was geweest als ik niet was gegaan (ben ook hypermobiel)