12 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een duo wagen waar 2 zitjes opkan maar ook een meerijdplank. Wij hebben de Quinny Hubb! Echt heel tevreden over

5 jaar geleden

Reactie op Maart2018

Wij hebben een duo wagen waar 2 zitjes opkan maar ook een meerijdplank. Wij ...
Dankjewel, maar waar gaat jouw voorkeur na uit als je veel loopt ?

5 jaar geleden

Reactie op angelique5

Dankjewel, maar waar gaat jouw voorkeur na uit als je veel loopt ?
Dan zou ik voor 2 zitjes gaan mochten ze in slaap vallen dan kan dat prima! Voor korte stukjes is een meerijlankje dan weer fijn! Wij hebben het beide! Lange stukken 2 zitjes gaan erop... kort 1 zitje en een plank zodat de oudste kan zitten als hij het zat is.

5 jaar geleden

In jou geval, lijkt mij zo'n zit plankje wel handig.

VRIEND

5 jaar geleden

Mijn zoontje was 3,5 toen de jongste kwam, dus wel wat ouder... Maar wij hebben een meerijdt plankje, en hij gaat er soms ook weleens op zitten 😂 nu heb ik het niet meer zo vaak bij, maar wat een uitkomst zijn die dingen! Ik heb hem via mp gekocht, scheelt een hoop geld! Ik loop overigens ook heel veel, soms kleine stukjes naar de supermarkt, maar soms ook naar de andere kant van de stad, naar m'n ouders, dat is toch een uur lopen!

5 jaar geleden

Ik heb gewoon de kinderwagen voor de oudste, en draag de jongste

5 jaar geleden

Ik heb gewoon de kinderwagen voor de oudste, en draag de jongste
Ja dat is top voor korte stukken denk ik. Niet als je lange stukken moet wandelen

5 jaar geleden

Reactie op angelique5

Ja dat is top voor korte stukken denk ik. Niet als je lange stukken moet wa ...
Ik doe er wel flinke wandelingen mee tussen 5 tot 10km 😅

5 jaar geleden

Ik doe er wel flinke wandelingen mee tussen 5 tot 10km 😅
Wauw dat doe ik je dan niet na met draagzak

5 jaar geleden

Reactie op angelique5

Wauw dat doe ik je dan niet na met draagzak
Dan is het misschien wat lastiger. Vorig jaar nog mijn toen 1 jarige in Zwitserland op de buik gedragen op menig klim. Je lichaam went vanzelf aan het gewicht als je geregeld draagt

5 jaar geleden

Persoonlijk zou ik niet veel geld aan willen uitgeven aan nog een wagen. Ik heb een joolz die om te bouwen is naar duowagen maar de ombouwset kost al 300 euro! Wij doen ook alles lopend, met de mazzel dat winkels, opvang etc dichtbij zijn. Mijn oplossing: meerijdplankje of baby is draagdoek en de oudste van 2,5 jaar loopt/fietst/stept (in de buggy wil ze al een tijd niet meer). Is een bakfiets met maxicosi inzet eventueel iets voor je? Daar heb je langer wat aan.

5 jaar geleden

Onze oudste was 2 toen z’n broertje geboren werd. Via Mp hadden we een duo wagen gekocht, top! Hij vond het prachtig om naast z’n broertje te mogen zitten en ik had in de winkel de handen vrij.. hij was geen ventje dat rustig op zo’n plankje ging staan of zitten.