10 Reacties
6 jaar geleden
Ik kon niet eens d茅nken aan muziek. Ik moest al mijn concentratie bij het puffen houden, de pijn was zeer intens. Van tevoren had ik ook helemaal muziek bedacht en allerlei andere voorbereidingen gedaan. Puntje bij paaltje: ik was daar helemaal niet mee bezig, alle aandacht op mn ademhaling. Hahaha, stond ik daar met mn koffertje. Niks van gebruikt 馃槀
Luister je nu naar muziek waar je lekker rustig van wordt? Bv meditatie/yoga? Of meer oppeppende tunes, voor als je wat energie nodig hebt...
6 jaar geleden
Zodra dat de wee毛n actief begonnen heb ik nergens anders meer aan gedacht 馃ぃ ook gesprekken of mijn man kwam niet altijd binnen. Je zit meer in je eige wereldje... maar kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. In het begin stadium van de wee毛n zijn ze nog niet zo pijnlijk en heb je tussendoor meer tijd en dan kun je makkelijk nog een muziekje luisteren of dansje doen 馃ぃ
6 jaar geleden
Ik vond het heerlijk die muziek. Had mijn eigen speaker mee naar het ziekenhuis. Maar het is wel heeeel erg persoonlijk. De een luistert naar relax muziek de ander wil liever techno horen ( ja echt waar ken er een paar die daar goed op gingen)
Ik had van alles er op staan maar vond vooral Hans zimmer ( instrumentaal) en Enya heeeel fijn..
Dat is rustige muziek waar je je zelf in kan verliezen.
6 jaar geleden
Ik mag een cd meenemen voor tijdens mijn keizersnede.. Ik ga voor Bob Marley 馃槄 Ik word zelf zo rustig en vrolijk van reggae en luister dat al veel thuis. Misschien dat de baby het ook herkent en daar ook van ontspant.. 馃