1021 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe met je mee. Ik ben nu 24 weken zwanger en had voor de zwangerschap maat 46/48 met een BMI van 40. Dit is een foto van gisteren met 24+1.

4 jaar geleden

Mooi topic! Deze foto is van vandaag. Ben precies 37 weken zwanger. 💙

4 jaar geleden

Maat 46 en 18 weken zwanger op de foto! Bmi 39 en een beetje. Dit is mijn 1e positiejurkje🥰 Dames hebben jullie tips voor kleding en panty’s?

4 jaar geleden

Maat 48 en een bmi van 38. Zal ook eens een foto gaan maken. 15 weken pas, maar je kunt het echt al zien. Heerlijk trouwens om mijn buik nu lekker niet meer te hoeven verbergen en blij te zijn dat ie groter wordt 😀 Heb bij Lidl-shop heerlijke broeken gekocht. Ik zou ze niet naar mijn werk dragen, maar ze zitten wel echt heel fijn en maar 10 euro. Leuke shirts ook trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op Laulau

Maat 46 en 18 weken zwanger op de foto! Bmi 39 en een beetje. Dit is mijn 1 ...
Staat je goed! Mooi jurkje voor de feestdagen ook! Panty’s vind ik ook echt een struggle, dus ik leef momenteel in leggings. Ik koop mijn leggings altijd gewoon bij de zeeman (gaan tot maat 50). Iets minder classy dan een panty maar zit heerlijk :)

4 jaar geleden

Reactie op Laulau

Maat 46 en 18 weken zwanger op de foto! Bmi 39 en een beetje. Dit is mijn 1 ...
Jurkjes koop ik bij bonprix, die gaan tot echt grote maten en bij HEMA heb ik zwangerschaps pantys gekocht die echt lekker zitten

4 jaar geleden

Hier 17 weken zwanger. Draag maat 48/50 in mijn zwangerschaps broeken. En in mijn shirts is nog niks veranderd. Ik begon met een BMI van 34,5 en ben wel al wat kilo’s bijgekomen. Ik vind het dus best moeilijk om leuke foto’s van mijn buik te maken. Heb dan ook weinig tot geen foto’s van de weken hiervoor omdat ik me eigenlijk alleen maar dik voelde ipv zwanger.

4 jaar geleden

Bmi van 40, hier precies 25 weken zwanger. Droeg maat 42-44 en ben verder nog niet echt dikker geworden behalve bij de buik. Qua panty draag ik die van de zeeman en dan de grootste maat, die kan ook mooi tot aan de bh rand worden opgetrokken 🤗 Jurkjes heb ik van mamaloes en dan de xl (jurkje op de foto is van prenetal ook xl) broeken zitten niet lekker maar komt misschien omdat ik klein ben(1.55)

4 jaar geleden

Reactie op Laulau

Maat 46 en 18 weken zwanger op de foto! Bmi 39 en een beetje. Dit is mijn 1 ...
Ik vind de panty’s van de Hema goed. Zitten fijn en hoog. En de ik heb nu 2 jurken bij de Prenatal gekocht. 1 van mamalicous en eentje van het Prenatal merk.

4 jaar geleden

Reactie op Julia99

Bmi van 40, hier precies 25 weken zwanger. Droeg maat 42-44 en ben verder n ...
Mamalicious bedoel ik niet mamaloes 😂

4 jaar geleden

Op de foto 27 weken. Op moment van 2 dagen over tijd was ik 81,5 kilo. Maat 42/44 en bmi van 28

4 jaar geleden

Hier was ik 36 weken zwanger. BMI van 40+ Inmiddels al 10 weken trotse mama🥰

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 32 weken en droeg voor de zwangerschap maat 48 met een BMI van 42.. (ben heel klein 😏)

4 jaar geleden

Reactie op DDDEEM

Staat je goed! Mooi jurkje voor de feestdagen ook! Panty’s vind ik ook ech ...
Ah super lief, thanks!! Ga Hema en Zeeman even inspecteren:) heb nu nog panty van Orublu aan, maar die dingen zijn 12 euro per stuk en ik moet er steeds harder aan trekken om hem op te hijsen🤣 Dus zijn nu hele dure wegwerppanty’s

4 jaar geleden

Dit was met 20,24,28,30 weken bmi van 37

4 jaar geleden

Hier was ik 21 weken! Toen ik begon had ik een BMI van 31! Ik ben 1,65 en woog met 9 weken 84 kilo. Nu 25 weken en 96 kilo! Het tikt toch sneller aan als je denkt haha!🧐 echter leg ik ook niet heel erg op, ik ontzeg me niks als ik zin heb in chocola dan eet ik chocola en als ik zin heb in chips dan eet ik dat ook! Na de bevalling heb ik genoeg tijd om weer op gewicht te komen, ik wil genieten hiervan en niet telkens nadenken oeh dit mag niet dat mag niet! ☺️

4 jaar geleden

Hier ben ik! Zojuist de foto gemaakt met 26+1 weken. 💖 BMI van 32

4 jaar geleden

Hier was ik 14 weken. Voor de zwangerschap een BMI van 34.6 Inmiddels 39 weken. Zal ook een foto plaatsen van de huidige staat. 😂

4 jaar geleden

Dit was vanmorgen, met 39 weken dus. Heb het idee dat m'n buik steeds lager komt te "hangen". Sommige dagen heb ik ook een wat plattere voorkant, zo ter hoogte van m'n navel. Vandaag is ie vrij rond. 😅

4 jaar geleden

Ben nu 12 weken zwanger van me 2e kindje en een bmi van 39.