12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een uv zwempakje (HEMA) met lange armen en benen gekozen, zodat ons dochtertje goed beschermd is tegen de zon. Bescherming van pakje staat gelijk aan factor 50 smeren.

4 jaar geleden

Wij hadden een uv shirtje en een zwembroekje en smeerde heel veel in. In een binnen zwembad hadden wij vaak wel badpakje

4 jaar geleden

Reactie op Nmjl

Ik heb een uv zwempakje (HEMA) met lange armen en benen gekozen, zodat ons ...
Dit inderdaad. Wat leuker is zou mij niet zoveel uitmaken (mits ja natuurlijk naar de zon gaat 😄), als ze maar goed beschermd zijn tegen de zon. ☀️ Kinderhuidjes zijn zo kwetsbaar, zeker bij baby.

4 jaar geleden

Binnen gewoon een wasbare Zwemluier (is meteen een zwembroekje). En voor buiten zoon ivm zwempakje!

4 jaar geleden

Mijn kindje bijna 2, we zijn net terug van vakantie. Ik koos voor de mooie badpakjes. Maar op 1 of andere manier vond ik de creme niet zo goed werken. Leek geen 50 te zijn en ze kreeg overal rode vlekjes, alsof ze er ook niet tegen kon. Zag heel veel kindjes met zo uv pakje en had daar wel spijt van datk dat niet gedaan had.. volgende vakantie wordt uv pakje. Zo kan ze gaan en staan waar ze wil en niet heel de tijd stressen of ik ze wel goed genoeg heb ingesmeerd. Ook smeren met zand is zooo irritant. Ik raad voor je gemak een uv pakje aan met zonnehoedje. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Mijn kindje bijna 2, we zijn net terug van vakantie. Ik koos voor de mooie ...
En wij hadden ook een wasbare zwempamper. Aanrader!

4 jaar geleden

Voor binnen hadden wij een badpakje en voor buiten een uv pakje met lange mouwen en korte pijpjes. Handig dat je dan minder hoeft in te smeren. Super schattig ook. Staan ook genoeg op vinted en marktplaats.

4 jaar geleden

Wij hebben voor het strand altijd lange mouwen badpakken / strandpakjes met UV bescherming (woon in een zonnig land). Die hebben ook gewoon drukknoopjes voor het verschonen. Ik let enorm op bescherming tegen de zon hier

4 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Mijn kindje bijna 2, we zijn net terug van vakantie. Ik koos voor de mooie ...
Warmtebultjes misschien ook... zo'n gevoelig huidje

4 jaar geleden

Uv-pakjes zijn (zoals vaker gezegd) ideaal. Zonnehoedjes zijn er ook als uv-variant (Hema): dat is echt heel fijn in het zwembad (hebben vaak ook een lange flap in de nek).

4 jaar geleden

Uv-pakjes zijn (zoals vaker gezegd) ideaal. Zonnehoedjes zijn er ook als uv-variant (Hema): dat is echt heel fijn in het zwembad (hebben vaak ook een lange flap in de nek).

4 jaar geleden

UV pakje, gekocht bij decatlon bestaande uit: Broekje met lange mouwen en een shirt met lange mouwen, inclusief het bijhorende zonnehoedje en zonnebril. Daarnaast smeer ik ook met factor 50. https://www.decathlon.nl/p/uv-werend-peutershirt-met-lange-mouwen/_/R-p-328394?mc=8603412&c=BLAUW