7 Reacties

5 jaar geleden

Wel vanaf 3 maart, dus nog even 1 week ongeveer wachten.

5 jaar geleden

Ik heb een afspraak gemaakt maar vond ze aardig pusherig overkomen dat je dan ook wat moet kopen. En afspraken kunnen 15 min of 30 min.

5 jaar geleden

Reactie op Mommytobe1986

Ik heb een afspraak gemaakt maar vond ze aardig pusherig overkomen dat je d ...
Dat is wel echt minder! En dan zijn ze ook nog niet de goedkoopste. Hopelijk gaat ook snel baby dump open en de andere winkels!

5 jaar geleden

Reactie op Mommytobe1986

Ik heb een afspraak gemaakt maar vond ze aardig pusherig overkomen dat je d ...
Wat rot. Ik heb een afspraak kunnen maken voor een uur. Dat was wel de max zeiden ze. En allemaal vrijblijvend. We moeten dus niets kopen zegmaar

5 jaar geleden

Reactie op JustMe98

Dat is wel echt minder! En dan zijn ze ook nog niet de goedkoopste. Hopelij ...
Babydump kun je ook een afspraak maken hoor! Even via de chat een berichtje sturen en dan je naam, telefoonnummer en winkel doorgeven en dan word je gebeld (ik werd letterlijk 30 seconden later gebeld).

5 jaar geleden

Reactie op FemFF

Wat rot. Ik heb een afspraak kunnen maken voor een uur. Dat was wel de max ...
Per winkel verschillend dan misschien. Het was de bedoeling om gericht aankopen te doen zei ze. Toen ik zei dat ik voor zwangerschapsbroeken kwam, zei ik ook dat ik natuurlijk niet wist of er iets voor mij bij zat. Toen zei ze: bij de Prenatal vind je altijd wel iets toch? Ik snap dat ze graag willen verkopen, maar je wilt juist naar een winkel om iets te zien, passen en voelen. Als je precies weet wat je moet pakken, kun je het net zo goed online bestellen of via click en collect.

5 jaar geleden

Ik snap ergens ook wel dat ze graag willen dat je gericht koopt, en dat het niet echt de bedoeling is om een beetje rond te struinen zoals je normaal zou doen. Maar ze kunnen je niet verplichten om wat te kopen, wel vervelend dat ze aan de telefoon zo pusherig overkomen.