8 Reacties

6 jaar geleden

Ben je bekende met het fodmap dieet? Door dit dieet weet ik op welke groepen ik reageer, dat heeft mij enorm geholpen. Het kan inderdaad zo zijn dat je nu op andere dingen reageert dan je deed. Na de zwangerschap kan je ook weer anders reageren. Erg lastig dit syndroom!! Zelf heb ik daar vooralsnog niet zoveel last van, wel heb ik vandaag het begin een opgeblazen gevoel en had ik een echte darmenbuik.

6 jaar geleden

Ik heb hier eigenlijk bijna geen last meer van tijdens zwangerschap en idd ook niet meer van gluten of gewone melk. Heb wel rond 8 weken heel veel buikpijn gehad en dan heb ik week movicol genomen en sinds dien nog maar 2 x echt zeer gehad en dat was na frietjes.

6 jaar geleden

Minder last mee nu tijdens de zwangerschap. Normaal kan ik geen donker brood, groenten en fruit samen op 1 dag eten, nu lukt dat wel wanneer ik niet overdrijf

6 jaar geleden

Voorheen en begin van de zwangerschap was mijn pds hel... na week 10 werd het alleen maar beter ondertussen week 18 ben dol gelukkig amper nog last van mijn darmen ik kan nu zelfs rauwe groenten eten en ijsjes eten terwijl voorheen dat een enorme aanslag was op mijn darmen.

6 jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Voorheen en begin van de zwangerschap was mijn pds hel... na week 10 werd h ...
Oh dit stelt me gerust! Hopelijk werkt t zo en heb ik gewoon een beetje vertraging haha

6 jaar geleden

Ik had aan het begin veel last van darmenbuik, maar qua eten en drinken lijk ik nauwelijks meer te reageren 😅

6 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Oh dit stelt me gerust! Hopelijk werkt t zo en heb ik gewoon een beetje ver ...
Komt goed echt, voor je het weet zijn de ergste kwaaltjes over ivm darmen, maar dan begint de bandenpijn 🙈😅.

6 jaar geleden

Ik heb PDS en een lactose intolerantie.. ik kan liters melk drinken ijs en slagroom eten wat ik wil zonder naar de wc te hoeven rennen🤷🏼‍♀️🤣 wel zit ik continu muur en muurvast 🤨