7 Reacties

VRIEND

6 jaar geleden

Persoonlijk geen ervaring mee maar mijn moeder heeft ook beste "dames" zij draagt altijd minimizer bh's ☺️ Misschien is dat ook wat voor jou?

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op Piru

Persoonlijk geen ervaring mee maar mijn moeder heeft ook beste "dames" zij ...
Ooh en ze draagt shirts in rustige kleuren met een hoge ronde hals en een blouse/vestje open erover heen.

6 jaar geleden

Hier ook flink bedeeld, nog niet zwanger maar wat jij omschrijft is wel een zorg voor mij. Ze trekken nu al vaak de aandacht weg van gesprekken etc. Wat ik als niet-zwangere doe: v-hals truien met een opvallend bloesje eronder (dichtgeknoopt). Absoluut geen coltrui, dat benadrukt alleen maar extra. Rustige kleuren, geen drukke printjes. Een mooie sjaal over je outfit. Al ben ik bang dat bovenstaande tips ook je buik camoufleren en ik kan me zo voorstellen dat je die juist wil showen.

VRIEND

6 jaar geleden

Zelf heb ik ook grote borsten. Ik vind het geen probleem, maar er zijn inderdaad wat dingen waar ik op moet letten. Bijval tops met spaghettibandjes zijn meestal een heel slecht idee. 😜 Inderdaad zijn truien ent-shirts met een ronde hals geschikt: niet te laat uitgesneden maar ook niet te hoog, want er wordt terecht opgemerkt dat een coltrui juist een slecht idee is. Ook de zogenaamde boothals (rechthoekig) staat mooi bij grote borsten. Verder inderdaad v-hals, dat werkt ook wel en een bloes eronder is ook een goed idee, maar ik zou wel 2 knoopjes openlaten en hem niet helemaal dichtdoen. Een vest/jasje open dragen is ook een goede tip. Beter geen truien/vesten met wilde prints en zeker geen truien die een soort 'vacht' structuur hebben, want dat geeft heel veel volume. Wikkeltruitjes en jurken staan vaak heel goed. Verder als laatste tip: neem dingen die niet te wijd zijn. Dat zorgt vaak voor extra veel volume en maakt het alleen maar erger, het verbergt niks. Je moet het natuurlijk ook niet zo strak maken dat je op een rollade lijkt, maar kleding die de vorm van je lichaam volgt staat beter. Als je wat stevigere stoffen en niet al te strechie dingen neemt ziet het er ook beter uit. Succes 😘

6 jaar geleden

Ik had vroeger als meisje van 1.54M al een grote F cup. Ze hebben bij de betere lingerie zaken zogenaamde platdruk bh's. Welke je op het oog wel 1 of 2 cupmaten kunnen schelen. Heb ze totdat ik geopereerd ben heel veel gedragen. Zaten ook erg comfortabel maar weet niet hoe ze zitten met zwangere borsten 😁

6 jaar geleden

Na de bevalling waren ze extreem, maar half jaar er na kleiner dan voor de zwangerschap en nu zijn ze E/F, maar ben ook niet de slankste dus wel in balans. Ze worden nu wel weer wat voller sinds ik zwanger ben.

6 jaar geleden

Volgens mij worden minimizer bh’s afgeraden omdat dat de melkkliertjes zou kunnen afknellen, net als knellende beugel bh’s. Al kon ik die laatste op een gegeven moment ook niet meer dragen omdat het gewoon te pijnlijk werd: doordat mn buik vrij hoog zat en m’n ribben “wijder” werden om ruimte te maken. Vond het wel lastig hoor! Uiteindelijk bij Bonprix voedingsbh’s gevonden die oké zaten. Is niet helemaal antw op je vraag maar wie weet heb je er toch iets aan :) Ik herken de onzekerheid maar hoop vooral dat je je schaamte snel kwijt bent: je lichaam is toch maar mooi een mensje aan het maken en zich aan het voorbereiden op het voeden van dat mensje, daar mag je trots op zijn!!😊