8 Reacties
3 jaar geleden
Hoi.
Ik ben benieuwd of je ondertussen meer weet. Ik kan je helaas niks vertellen. Ik had juist zelf een vraag hierover haha.
Wij lopen weer in het ZH in de hoop op een 2e baby. Met de 1e werd m'n progesteron gemeten. De ronde die raak was, was m'n HCG 46. Dat was op dat 24. Nu ben ik vanmorgen wezen prikken en zie ik online dat hij 120 is!!! Super hoog. Wordt donderdag gebeld. Spannend, vraag me af of dit goed is. Ze zeiden tegen mij tussen de 15 en 65
3 jaar geleden
Ik heb vandaag een eerste afspraak gehad, mijn waarde was 17. Ik ben nu 7 weken en bij 7 weken moet het blijkbaar tussen de 11 en 44 zijn. Ondanks dat ik in die range zit moet ik toch 2x per dag 10mg gaan bijslikken (heb vorig jaar een miskraam gehad, dus meer voor de zekerheid). Jij bent nu als het goed is ook 7 weken?
3 jaar geleden
Reactie op CinA
Ik heb vandaag een eerste afspraak gehad, mijn waarde was 17. Ik ben nu 7 w ...
Je vroeg het niet aan mij haha maar ik ben ook zwanger. Had een positieve test. Ik ben 5 weken. Toen ik in het zh ging meten met 3 weken om te kijken of ik een eisprong had, moest de progesteron tussen de 12 en 60 zijn. Hij was dus 120. Enig idee waardoor dat kan? 🙈
De 1e echo heb ui over 1,5 week
3 jaar geleden
Reactie op GB
Je vroeg het niet aan mij haha maar ik ben ook zwanger. Had een positieve t ...
Geen idee! Ik vind al die waardes nogal verwarrend... ik zou wel denken dat mijn waarde met 7 weken hoger moet zijn dan de jouwe met 5 weken, maar misschien zijn er wel verschillende weergaven/standaarden 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Reactie op CinA
Geen idee! Ik vind al die waardes nogal verwarrend... ik zou wel denken dat ...
Ja snap ik. Ik snap t ook niet echt. En daarna is hij niet meer geprikt dus wie weet is het weer gezakt? Heb al wat afgegoogled maar zelfs daar wordt t niet duidelijker van. Kan niet wachten tot de 1e echo. Jij al een echo gehad?
3 jaar geleden
Reactie op GB
Ja snap ik. Ik snap t ook niet echt. En daarna is hij niet meer geprikt dus ...
Ja vorige week. Alles was goed, diezelfde dag is er ook bloed geprikt en daarom weet ik dat progesteron laag was. Ik slik het nu een week, eerste dagen was ik er een beetje raar van geloof ik 😅
2 jaar geleden
Hi! Ik weet dat het een oude topic is maar vroeg me af hoe het nu met jullie zwangerschappen is afgelopen, ik ben vandaag 5+6 en ben de afgelopen dagen progesteron en hcg aan het prikken… eerste keer dat ik prikte was prog. 17 en nu gisteren maar 11. Mijn hcg verdubbeld wel heel mooi… ben zo bang dat het weer fout is