19 Reacties

4 jaar geleden

Quinn ❤

4 jaar geleden

Noel👌🏻☺️

4 jaar geleden

Quinn

4 jaar geleden

Met Quinn en Yves heb je wel twee namen die beginnen met bijzondere letters ;) Maar persoonlijk vind ik Noël wat zachter klinken dan Quinn en die zou daarmee dan ook mijn voorkeur hebben. Maar ik weet natuurlijk niet of jullie een zacht klinkende naam willen.

4 jaar geleden

Quinn vind ik echt een hele leuke naam

4 jaar geleden

Quinn☺️

4 jaar geleden

Quinn vind ik persoonlijk niet mooi, en mijn papa heette Noël, dus ik ben bevooroordeeld en kies voor Noël. 🤓

4 jaar geleden

Noël

4 jaar geleden

Mag ik even vragen of het een jongen of een meisje is? Of jullie wensen het geslacht niet te kennen? Want Noël is voor een jongen (Noelle of Noële is de schrijfwijze voor een meisje) en Quinn is een meisjes naam ( Quin is de variant voor een jongen) Gewoon eventjes ter info jullie kiezen natuurlijk of dit voor jullie van belang is 😊 Noële voor een meisje vind ik heel mooi of Noël voor een jongen ook. Weet niet wanneer jullie uitgerekend zijn maar als het in de maand december is, weet dan dat deze maand ook de maand is van de naam. Wat het dus extra mooi maakt qua betekenis. Heel veel succes met de komst van jullie tweede kindje 😘

4 jaar geleden

Reactie op Manou G-H

Mag ik even vragen of het een jongen of een meisje is? Of jullie wensen het ...
Weet je waar die schrijfwijze vandaan komt? (Behalve uit Frankrijk). Ik heb even gekeken bij het Meertens instituut omdat ik zelf zo heet, maar “Noelle” en “Noële” komen bijna niet voor. “Noëlle” wel. En Quinn komt trouwens vaker voor bij jongens dan bij meisjes. De tweede ‘n’ is sowieso extra als je ervan uitgaat dat het van Quintus komt natuurlijk :)

4 jaar geleden

Ja klopt Noëlle. Sorry puntjes vergeten. Quinn wordt in Amerika en Canada voornamelijk voor vrouwen gebruikt. Maar alles is open voor eigen interpretatie natuurlijk, en is anders van land tot land. Mijn naam wordt in Nederland ook voor mannen gebruikt bijvoorbeeld terwijl het in Frankrijk en België een vrouwennaam is ☺️

4 jaar geleden

Quinn!

4 jaar geleden

Noël😍. Mijn zoon heet zo en ik vind het nog steeds een mooie naam!

4 jaar geleden

Noël!

4 jaar geleden

Quinn! Ik had vroeger een jongen in de klas die heette Quinten, werd altijd afgekort naar Quinn. :)

4 jaar geleden

Yves & Noël

4 jaar geleden

Noël!

4 jaar geleden

Quinn! 🙂

VRIEND

4 jaar geleden

Quinn natuurlijk! Zo heet mij zoontje ook 😜