20 Reacties
2 jaar geleden
Veel drinken, mn water maar ook wat zure dranken als cranberrysap of sinaasappelsap
Voldoende vitamine c
Goed uitplassen, vooral na seks
Katoenen ondergoed
Echt wel de standaard tips dus.
Succes!
2 jaar geleden
Heeel herkenbaar! Pro biotica gaan slikken, heel veel drinken, cranberrysap standaard 1 glas per dag.
2 jaar geleden
Ik drink ook juist veel sinas en spa rood dat is het enigste wat ik echt lekker vind op dit moment het is echt gewoon niet leuk meer omdat deze zwangerschap ook moeilijker is als me andere 2 zwangerschappen die ging ik fluitend door maar alles wat je lichaamlijk ken hebben heb ik veel te lage bloeddruk bandenpijn bekkeninstabiliteit maar ja ze zeggen ook slechte zwangerschap goede bevallen laten we daar maar op hopen dan hihi super bedankt voor de tip🥰
2 jaar geleden
Is dit een rare vraag?
Nou ik schaam me er eigenlijk wel voor al 2 keer in 2 maanden vind het raar
Ook omdat bij de eerste keer weer moest plassen en toen zaten en nog wat bacteriën in maar ze zeiden toen dat het nog weg zou gaan terwijl ik die medicatie toch goed geslikt had
2 jaar geleden
Misschien nalatigheid van mij om de gynaecoloog te vertrouwen terwijl ik eigenlijk nog wist dat het nog steeds een blaasontsteking was
2 jaar geleden
Nou ik schaam me er eigenlijk wel voor al 2 keer in 2 maanden vind het raar ...
Je hoeft je toch helemaal niet te schamen voor blaasontstekingen joh? 😊 waarom schaam je je daarvoor?
2 jaar geleden
Reactie op MarijkeYoshi
Je hoeft je toch helemaal niet te schamen voor blaasontstekingen joh? 😊 wa ...
Ja weet ik eigenlijk nie toch om wat ik zei misschien nalatigheid van mijzelf
2 jaar geleden
Ja weet ik eigenlijk nie toch om wat ik zei misschien nalatigheid van mijze ...
Nee joh, blaasontsteking kun je maar beperkt wat aan doen. Hier zijn wat goede tips gegeven, volg die en anders is het helaas zo. Als zwangere ben je er vatbaarder voor. Goed in de gaten houden en vooral weer aan de bel trekken bij de huisarts als je denkt weer blaasontsteking te hebben.
2 jaar geleden
Nee daar hebben ze me nie op getest alleen elke keer blaasontsteking de eerste keer dat ik ging zat er bloed in me plas hebben ze niks aangedaan week laten ben ik weer gegaan kreeg ik medicijnen ervoor nu gisteren weer gegaan weer medicijnen vroeg ook wat ze gaan doen als dit zo door blijf gaan als het vaker ging gebeuren kreeg en niet echt antwoord op
2 jaar geleden
Ik drink ook juist veel sinas en spa rood dat is het enigste wat ik echt le ...
Jaa je kan pure cranberry hier door doen! Wordt het alleen wat zuurder van, ik drink het ook met Spa rood hoor hahaha of sinaasappelsap 🤭
En gewoon je huisarts bellen elke keer als je twijfelt! Ik heb ook een geschiedenis met blaasontstekingen. Nu daarom preventief aan de slag gegaan met van alles maar wèl een keer m’n urine laten controleren. Toen had ik een gevoel in m’n buik wat of m’n baarmoeder kon zijn die pijn gaf of m’n blaas…
Ik belde en gaf aan dat ik vaker moest plassen, pijn had en dat het bij de zwangerschap kon horen maar ik niet het risico wilde lopen om met een blaasontsteking door te lopen. Zeiden ze ook gewoon “Ooh breng maar even een potje voor 10u en om half 12 heb je de uitslag” . Vooral als je zwanger bent is de kans groter èn wil je er niet mee doorlopen dat het naar je nierbekken doorslaat ofzo! Laat je schaamte lekker los en zorg voor je mentale rust 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Mvllrl
Naakt slapen helpt ook goed
Haha dat doe ik altijd al vooral met dit weer