10 Reacties

4 jaar geleden

Ja, hier bevallen in het Reinier. Ik heb er eigelijk nie zo goede ervaring mee.. Dit komt vooral dat t een of ander verkeerd is gegaan馃檨

4 jaar geleden

Ja, hier bevallen in het Reinier. Ik heb er eigelijk nie zo goede ervaring ...
Oh dat klinkt niet best. Wil je er meer over kwijt (alleen als je het wil hoor)? Ik heb ook gemengde gevoelens wat dit ziekenhuis betreft. Ik was een keer op de spoed terechtgekomen en had het idee dat ik afgewimpeld werd. Ik wil dit natuurlijk niet meemaken op het moment ik me in zo een kwetsbare situatie bevind tijdens een eventuele bevalling...

4 jaar geleden

Ik ben eind oktober in het rdgg bevallen. Doordat ik ben ingeleid was het een medische bevalling. De bevalling zelf was geen pretje, maar heb de begeleiding in het ziekenhuis erg goed ervaren. Hoe het is als je onder begeleiding van je eigen verloskundige bevalt, kan ik niet zeggen. Maar ik zou zo weer voor rdgg kiezen!

4 jaar geleden

Reactie op Mirjam0780

Ik ben eind oktober in het rdgg bevallen. Doordat ik ben ingeleid was het e ...
Bedankt voor je reactie! Klinkt positief!

4 jaar geleden

Ik ben in 2017 bevallen in Zoetermeer en ga dat volgend jaar weer doen. Ik word daar echt super begeleid. En ondanks dat mijn bevalling in 2017 niet helemaal goed ging, lag dat niet aan hun. Juist door hun doortastendheid is mijn zoon er nog.

4 jaar geleden

Reactie op Koekie1988

Ik ben in 2017 bevallen in Zoetermeer en ga dat volgend jaar weer doen. Ik ...
Is dat het Langeland ziekenhuis? Gelukkig zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Sultanakoekje

Is dat het Langeland ziekenhuis? Gelukkig zeg!
Yes. Langeland.

4 jaar geleden

Hier ook bevallen in het Reinier, juni dit jaar. Ik vond zelf de begeleiding van de stagiaire nog het fijnste. Ik weet oprecht niet of ik nog een keer daar heen zou gaan. Het is daar fout gegaan met de ruggen prik waardoor ik blijvende schade heb, maar dit had iedereen overal kunnen overkomen. Omdat ik veel bloed verloor en er wat haast achter zat, werd vrij snel de navelstreng doorgeknipt en had ik de 1e 5 min even geen baby op mijn borst. Mijn man mocht wel blijven bij mij op de kamer omdat we een nachtje moesten blijven en ze hebben me wel goed geholpen met de borstvoeding en het aanleggen.

4 jaar geleden

Ja in september bevallen! Erg tevreden over.. Fijne kamer, erg fijn personeel. Kan het zeker aanbevelen 馃槃

4 jaar geleden

Ik ben in juli bevallen in rdgg in Delft. Zeker goed bevallen, aardige verpleegsters en mijn eigen verloskundige was erbij. Ik heb een av top verzekering bij Dsw en ik moest wel 390 betalen omdat ik niet medisch was. Maar het zal denk ik zoveel zijn ook omdat er na de bevallen wat proberen waren zoals te veel bloedverlies 940ml en er moesten dokters en verpleegster erbij komen.